BMW 330e: Trochu lepší „e“
4
/
9
Prohlédnout znovu
BMW 330e: Trochu lepší „e“
BMW 330e iPerformance M-Sport
|
Petr Homolka
BMW 330e iPerformance M-Sport
|
Petr Homolka
Na výběr je ze tří režimů pohonu. Pro nejzábavnější Max E-Drive je nutné dostatečné nabití akumulátoru.
|
Petr Homolka
Pod sedadly není na baterie místo, je tam kardan, nádrž a diferenciál. Zvýšená podlaha kufru omezuje objem ze 480 na 371 litrů.
|
Petr Homolka
BMW 330e iPerformance M-Sport
|
Petr Homolka
Předloni se z obyčejného hybridu stal dobíjecí a kupodivu zlevnil. Nově ho totiž pohání čtyřválec místo šestiválce.
|
Petr Homolka
Bavorácký kokpit si i v době tisíců funkcí zachovává jednoduché uspořádání a nebojí se mechanických tlačítek
|
Petr Homolka
BMW 330e iPerformance M-Sport
|
Petr Homolka
BMW 330e iPerformance M-Sport
|
Petr Homolka