Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring: Mládí na plný plyn
3
/
16
Prohlédnout znovu
Mopedauta Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring: Mládí na plný plyn
Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
Ondřej Kroutil
Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
Ondřej Kroutil
Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
Ondřej Kroutil
Velký kufr hatchbacku není oddělený od posádky, je tedy snadno přístupný
|
Ondřej Kroutil
Korba nenajde vzhledem k celkové nosnosti 299 kg moc využití. Velká je ovšem dost: délka 937 mm, šířka 1000 mm, výška 500 mm. Zásadní je v tomto případě efekt. Pick-Up je rarita i mezi svými.
|
Ondřej Kroutil
Všechna mopedauta sázejí na naftový dvouválec. Zkoušený chatenet poháněl nesmrtelný půllitr Yanmar, který jezdí za 3,5 litru, ale kultivovanosti moc nepobral. Alternativní lombardini běží tišeji a jemněji, nově může mít i 6 kW místo současných 4 kW.
|
Ondřej Kroutil
Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
Ondřej Kroutil
Variátor se s dieselem trochu pere a rozjíždí se trhavě. Volič vyžaduje trochu síly.
|
Ondřej Kroutil
Zdvojený výfuk patří k efektním doplňkům.
|
Ondřej Kroutil
Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
Ondřej Kroutil
Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
Ondřej Kroutil
Díky maximální rychlosti 45 km/h můžete držet plný plyn zatáčka nezatáčka. Stabilita podvozku je slušná.
|
Ondřej Kroutil
Téměř každý chatenet se staví podle individuálních požadavků zákazníka. Pick-Up například ukazuje čalounění hnědou alcantarou, kdo chce utrácet peníze, rozhodně má za co. Jen sedadel objevíte v nabídce několik druhů.
|
Ondřej Kroutil
Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
Ondřej Kroutil
Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
Ondřej Kroutil
Chatenet CH 26 SVZ a Pick-Up Spring
|
Ondřej Kroutil