Noční práce na dálnici: Tma tmoucí
4
/
8
Prohlédnout znovu
Noční práce na dálnici: Tma tmoucí
Přesné místo opravy vidí operátor na monitoru
|
Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Technologicky náročné práce jako bourání mostů se v noci odehrávají hlavně kvůli menšímu omezení dopravy než při provozu ve dne
|
Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Přesné místo opravy vidí operátor na monitoru
|
Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Finišer nanášející vrchní vrstvu vozovky by mohl snadno pracovat i v noci, ale stálo by to více peněz
|
Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Finišer nanášející vrchní vrstvu vozovky by mohl snadno pracovat i v noci, ale stálo by to více peněz
|
Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Na válec se záplata musí přivázat dráty, aby se při pohybu v úzké kanalizaci nesmekla
|
Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Na válec se záplata musí přivázat dráty, aby se při pohybu v úzké kanalizaci nesmekla
|
Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Na válec se záplata musí přivázat dráty, aby se při pohybu v úzké kanalizaci nesmekla
|
Jiří Pekárek a archiv Metrostavu