Kia Optima SW 2.0 T-GDI GT: Zlatý hřeb
10
/
12
Prohlédnout znovu
Kia Optima SW 2.0 T-GDI GT: Zlatý hřeb
Kia Optima SW 2.0 T-GDI GT
|
Svět motorů
Kia Optima SW 2.0 T-GDI GT
|
Svět motorů
Kia Optima SW 2.0 T-GDI GT
|
Svět motorů
Jízdní režimy Eco, Normal a Sport se přepínají tlačítkem Drive Mode na středovém tunelu. Bohatou výbavu ukazují ostatní spínače na vyhřívání volantu, chlazení sedadel, automatické parkování nebo zobrazení kamer kolem celého vozu.
|
Svět motorů
Kia Optima SW 2.0 T-GDI GT
|
Svět motorů
Kia Optima SW 2.0 T-GDI GT
|
Svět motorů
Přeplňovaný zážehový dvoulitr disponuje výkonem 180 kW a plynulým zátahem od nízkých otáček. Ve větším rozletu ho brzdí šestistupňový automat a hlavně dlouhé převody. Pádla pod volantem a manuální režim řazení příliš nezrychlí.
|
Svět motorů
Kia Optima SW 2.0 T-GDI GT
|
Svět motorů
Po přepnutí do sportovního režimu se grafi ka palubního počítače změní na ukazatel plnicího tlaku turbodmychadla a aktuálně dostupný točivý moment.
|
Svět motorů
Ostrá optima dostala ve spodní části zploštělý věnec volantu s plaketkou GT. Po přepnutí do sportovního režimu se grafika palubního počítače změní na ukazatel plnicího tlaku turbodmychadla a aktuálně dostupný točivý moment.
|
Svět motorů
Optima kombi nabízí průměrný kufr o objemu 522 litrů. Příjemné je standardní dělení zadního opěradla v poměru 40:20:40, rovná ložná plocha po jeho sklopení nebo kolejnice pro přihrádky. Pod podlahou verze GT najdete další úložné prostory, pod nimiž je ukryt subwoofer – rezerva chybí.
|
Svět motorů
Optima kombi nabízí průměrný kufr o objemu 522 litrů. Příjemné je standardní dělení zadního opěradla v poměru 40:20:40, rovná ložná plocha po jeho sklopení nebo kolejnice pro přihrádky. Pod podlahou verze GT najdete další úložné prostory, pod nimiž je ukryt subwoofer – rezerva chybí.
|
Svět motorů