Ministr dopravy slaví rekord
Vážení čtenáři,
po delší době maličko studenější zima odhalila tolik nedostatků v naší dopravě, že už dva z letošních čtyř úvodníků jsem více či méně věnoval smutné postavě ministra dopravy Dana Ťoka. Podobně jako šéf hnutí, které ho do funkce vyneslo, maká, snaží se, ale nikdo mu nerozumí a výsledky se jaksi nedostavují. Navzdory mnohokrát dokázané totální neschopnosti může Dan Ťok právě dnes, kdy vychází Svět motorů číslo 5, slavit. Vyrovnal rekord ministra Šimonovského z počátku tohoto milénia a zítra už bude nejdéle sloužícím ministrem dopravy v krátké historii České republiky. V sídle ministerstva, kde před listopadem sedávali podobně úspěšní šéfové jediné správné strany, bude v úterý už čtyři roky, jeden měsíc a 22 dní. A jeho mise stále ještě nekončí. Když se situace na dálnici D1, která je nejviditelnější, avšak nikoli nejdůležitější ukázkou jeho absolutního diletantství, dostala dokonce na pořad parlamentního jednání, vše ustál. V rozhodující chvíli ho totiž podpořili komunisté, faktičtí vládci této země, držící u moci menšinovou Babišovu vládu. Takže, pane ministře, gratulujeme a voláme vivat! V poslední době se objevilo cosi jako záblesk světla na konci tunelu. Vzhledem k tomu, že miliardář Babiš je za své premiérování vděčný nejen komunistům, ale i prezidentu Zemanovi, nezapadl megalomanský nápad hlavy státu na vybudování průplavu Labe-Odra-Dunaj. Část z projektu chce Ťok v nejbližších dnech prosazovat. Bude to drahé, nesmyslné, ale aspoň se třeba přestane zajímat o silnice.
Příjemné čtení vám přeje
Zbyšek Pechr, šéfredaktor