Jak vzniká reklama na auto | SvetMotoru.cz
Svět Motorů

Nejčtenější a nejprodávanější
motoristický časopis

23. 1. 2010

Jak vzniká reklama na auto

Jak vzniká reklama na auto
Hm, to bych chtěl taky dělat - řeknete si. Ráno vstát, kouknout se na auto, projet se s s ním, inspirovat se. Pak se hluboce zamyslet a vysypat slogan, na který ještě následující generace nezapomenou. Není to taková legrace. A rozhodně za reklamou na auto nestojí jeden člověk.(více v čísle 04/10)

Vyšlo v časopisu

Svět motorů
04 / 2010 Objednat číslo Další články z čísla
Sdílej na facebooku
 

Archiv PDF


Přihlásit se / Zaregistrovat se
Vstup do archivu používá nový, uživatelsky vylepšený systém přihlášení. Pro vstup do archivu potřebujete jednotný účet platný pro všechny weby vydavatelství CZECH NEWS CENTER a.s.Po přihlášení pokračujte zde!

Zapomněli jste heslo?
 
 

Redakce

Adresa: Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7
Email: svet.motoru@cncenter.cz
Telefon: 225 977 851