Volkhart Sagitta a Hispano-Suiza H6C Saoutchik
Mýtů kolem aerodynamických rekordů koluje spousta, ale teď došlo na lámání chleba. V klimatickém tunelu VW přeměřili pětimístný Volkhart Sagitta na bázi brouka.
(více v čísle 19/13)Podvozek válečného KdF z ledna 1944 dotvořil do zobrazené podoby Kurt C. Volkhart (1890-1959). Před první světovou válkou se pokoušel prosadit v Indianapolisu, po studiích strojařiny se neprosadil s vlastní dílnou a v létě 1927 nastoupil k německé jedničce - Opelu. Zajížděl auta s raketami na práškové palivo. Na přelomu let 1934/1935 se s průkopníkem proudnicových karoserií Reinhardem Koenig-Fachsenfeldem a motocyklovou továrnou Imperia z Godesbergu pustili do kupátka, lidového závoďáku (Volksrennwagen, VR1).