Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D AT Instyle: Klasicky | SvetMotoru.cz
Svět Motorů

Nejčtenější a nejprodávanější
motoristický časopis

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D AT Instyle: Klasicky

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D AT Instyle

Fotogalerie

4 fotografie

V poslední generaci nespoléhá Mitsubishi Outlander na dvouspojkovou převodovku, ale klasický měnič.

(více v čísle 19/13)

Musíme říct, že nám dvouspojka vůbec nechyběla. Velmi rádi jsme zapomněli na škubavé rozjezdy, obtížné parkování v sebemenším stoupání a místy těžko obhajitelnou „logiku“ řazení.

2 Šestistupňový automat je klasickým měničem.
Autor: Svět motorů

S outlanderem vybaveným starým dobrým automatem jsme si mohli užít komfort daný hlavně jemnou změnou převodu. A také dostatečně rychlou. Proti dvouspojce, která je z podstaty věcirychlejší, pracuje měnič samozřejmě o něco rozvážněji, ale rozhodně ne nijak výrazně. Cestovní pohodu jsme si mohli okořenit sekvenční volbou převodů pádly pod volantem, ale po pravdě řečeno, proč bychom to dělali? Ve standardním režimu pracuje automat tak, že nás k sekvenčnímu řazení absolutně nemotivoval.

A pozice L? Po přesunutí voliče do ní převodovka neřadí výš než do dvojky. Tuto možnost oceníte při tahání přívěsů a pohybu v terénu. Outlander má ve třetí generaci daleko blíž ke kombíkům, SUV původ odsouvá na druhou kolej. Podobně jako poslední Honda CR-V.

Přístrojová deska je dobře zpracovaná, některé ovladače však působí lehce archaicky. A z neustálého pípání tempomatu nemůžeme stát ještě teď.
Autor: Svět motorů

Automat a outlander je dobře fungující dvojka. Proti samočinné převodovce může stát vlastně jediný argument – v porovnání s manuálem zhruba o litr vyšší spotřeba. V technických údajích sice Mitsubishi uvádí rozdíl jen půllitrový, na stejném místě jsme si ale také přečetli, že bychom s automatem měli jezdit za 5,8 litru… Nakonec za osm!

 

Základní údaje

MOTOR A PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ

Přeplňovaný vznětový čtyřválec. Rozvod DOHC, 4 ventily na válec. Pohon všech kol. Šestistupňová automatická převodovka. Zdvihový objem 2268 cm³. Výkon 110 kW při 3500 ot./min, točivý moment 360 N.m při 1500-2750 ot./min. Nejvyšší rychlost 190 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h 11,7 s. Spotřeba město/mimo město 7,1/5,1 l/100 km. Emise CO² 153 g/km.

Kombinovaná spotřeba 5,8 l/100 km

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozvor náprav 2670 mm. Délka x šířka x výška 4655 x 1800 x 1680 mm. Provozní/užitečná hmotnost 1685/595 kg. Objem palivové nádrže 60 l. Pneu a kola 225/55 R18.

Objem kufru 667/1608 l

ZÁRUKY A CENY

Celková záruka a na lak 3 roky, 12 let na neprorezavění karoserie. Cena testovaného provedení 974 000 Kč* (metalíza 14 000 Kč).

Základní cena 960 000 Kč*

KONKURENTI

Ford Kuga 2.0 TDCi/103 kW PowerShift Titanium 777 390 Kč

Honda CR-V 2.2 i-DTEC/110 kW AT Executive 929 000 Kč

Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi VGT/145 kW AT Premium 1 009 990 Kč

Kia Sorento 2.2 CRDi/145 kW AT Premium 1 009 980 Kč*

Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-D/110 kW AT Attraction802 900 Kč

Toyota RAV4 2.2 D-CAT/110 kW AT 871 900 Kč

VW Tiguan 2.0 TDI/103 kW DSG Track&Style 794 900 Kč

* Akční cena

TESTOVALI JSME

Outlander 2.2 DI-D SM 13/13 a 43/12

 

Zavazadlový prostor nabídne v základním uspořádání 667 litrů.
Autor: Svět motorů

Vyšlo v časopisu

Svět motorů
19 / 2013 Objednat číslo Další články z čísla
Sdílej na facebooku
 

Archiv PDF


Přihlásit se / Zaregistrovat se
Vstup do archivu používá nový, uživatelsky vylepšený systém přihlášení. Pro vstup do archivu potřebujete jednotný účet platný pro všechny weby vydavatelství CZECH NEWS CENTER a.s.Po přihlášení pokračujte zde!

Zapomněli jste heslo?
 
 

Redakce

Adresa: Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7
Email: svet.motoru@cncenter.cz
Telefon: 225 977 851