Logo magazínu

Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI

12/38
Prohlédnout znovu

Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI

Cruze: Kapsu ve dveřích vyřešili u Chevroletu velmi prakticky. | Svět motorů
Cruze: Vzadu jsme pro nohy naměřili průměrných osm centimetrů. V tomto ohledu kopíruje Cruze SW spřízněnou astru. | Svět motorů
Cruze: Řidič je spokojený komplexně, potěší hlavně šířka interiéru. | Svět motorů
Cruze: Sedačky bez problému pohostí i nadprůměrné postavy. | Svět motorů
Stupnice můžeme u škodovky tradičně jenom chválit | Svět motorů
Designová strohost nevadí, spíš chválíme dokonalou přehlednost. Lesklé tvrdé plasty ale dělají rapid levnějším, než ve skutečnosti je. | Svět motorů
Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI | Svět motorů
Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI | Svět motorů
Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI | Svět motorů
Rapid se vzorné ovladatelnosti nevzdal ani s těžším vznětovým motorem | Svět motorů
Ideální řazení, bohužel se musíme obejít bez šestého převodového stupně | Svět motorů
Šestnáctistovka TDI je známá hrubším chodem, ale také velmi nízkou spotřebou | Svět motorů
Mezi kuželkami nám nejvíc vadil zadrhávající posilovač řízení. | Svět motorů
Řazení je přesné, mohlo by však být lehčí. Šestku bereme jako samozřejmost. | Svět motorů
Zelenkavé podsvícení nám nepřišlo jako šťastná volba. Řeže do očí a trochu sráží dojem z jinak povedeného interiéru. | Svět motorů
Vznětový dvoulitr je daleko tišší než alternativní sedmnáctistovka | Svět motorů
Rapid: Zato průlez do zavazadlového prostoru je ve standardu až u nejdražší specifikace Elegance, u prostřední musíte připlatit. | Svět motorů
Rapid: | Svět motorů
Rapid: Síťový program se dodává od druhé výbavy včetně, stejné je to i s odkládacími schránkami za podběhy kol. | Svět motorů
Rapid: Za rezervu sice připlatit musíte, ale aspoň že tato možnost vůbec existuje! | Svět motorů
Rapid: Nadprůměrných 550 litrů je pro konkurenci opravdu těžký zásah. | Svět motorů
Rapid: Loketní opěrka pochází z první octavie. | Svět motorů
Rapid: Hluboká schránka zasahuje snad do motorového prostoru. | Svět motorů
Rapid: Textilní doplněk výplní dostanete až u nejvyšší výbavy Elegance. | Svět motorů
Rapid: Nadprůměrných čtrnáct centimetrů je úžasná hodnota, kterou by rapid zabodoval i o dvě třídy výš. | Svět motorů
Přístrojová deska je velmi příjemná, díky obšití některých částí textilií působí útulně. Stříbřitý dekor nevypadá lacině. | Svět motorů
Rapid: Poloha za volantem je vzorná, stejně jako vzadu ale zaznamenáte úzký interiér. | Svět motorů
Rapid: Sedačky jsou na poměry škodovky měkčí, všimněte si nevzhledných odkrytých kolejnic. | Svět motorů
Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI | Svět motorů
Cruze: Polička by smysl mít možná i mohla , manipulace s ní je ale hlavně u nového vozu, kde ještě nestačily vzniknout vůle, opravdu nelehká. | Svět motorů
Cruze: Polička by smysl mít možná i mohla , manipulace s ní je ale hlavně u nového vozu, kde ještě nestačily vzniknout vůle, opravdu nelehká. | Svět motorů
Cruze: Pod podlážkou se objeví nejdřív mělký odkládací prostor, aby se v dalším patře vyloupla už velmi slušná schránka. My bychom však v prohlubni viděli raději náhradní kolo. | Svět motorů
Cruze: Pod podlážkou se objeví nejdřív mělký odkládací prostor, aby se v dalším patře vyloupla už velmi slušná schránka. My bychom však v prohlubni viděli raději náhradní kolo. | Svět motorů
Cruze: Základní objem rovných pět set litrů představuje velmi slušný průměr | Svět motorů
Cruze: Hodí se také prostor uprostřed přístrojové desky. | Svět motorů
Cruze: Drobnosti si můžete odložit do schránky pod volantem | Svět motorů
Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI | Svět motorů
Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI | Svět motorů