Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI
34
/
38
Prohlédnout znovu
Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI
Cruze: Kapsu ve dveřích vyřešili u Chevroletu velmi prakticky.
|
Svět motorů
Cruze: Vzadu jsme pro nohy naměřili průměrných osm centimetrů. V tomto ohledu kopíruje Cruze SW spřízněnou astru.
|
Svět motorů
Cruze: Řidič je spokojený komplexně, potěší hlavně šířka interiéru.
|
Svět motorů
Cruze: Sedačky bez problému pohostí i nadprůměrné postavy.
|
Svět motorů
Stupnice můžeme u škodovky tradičně jenom chválit
|
Svět motorů
Designová strohost nevadí, spíš chválíme dokonalou přehlednost. Lesklé tvrdé plasty ale dělají rapid levnějším, než ve skutečnosti je.
|
Svět motorů
Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI
|
Svět motorů
Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI
|
Svět motorů
Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI
|
Svět motorů
Rapid se vzorné ovladatelnosti nevzdal ani s těžším vznětovým motorem
|
Svět motorů
Ideální řazení, bohužel se musíme obejít bez šestého převodového stupně
|
Svět motorů
Šestnáctistovka TDI je známá hrubším chodem, ale také velmi nízkou spotřebou
|
Svět motorů
Mezi kuželkami nám nejvíc vadil zadrhávající posilovač řízení.
|
Svět motorů
Řazení je přesné, mohlo by však být lehčí. Šestku bereme jako samozřejmost.
|
Svět motorů
Zelenkavé podsvícení nám nepřišlo jako šťastná volba. Řeže do očí a trochu sráží dojem z jinak povedeného interiéru.
|
Svět motorů
Vznětový dvoulitr je daleko tišší než alternativní sedmnáctistovka
|
Svět motorů
Rapid: Zato průlez do zavazadlového prostoru je ve standardu až u nejdražší specifikace Elegance, u prostřední musíte připlatit.
|
Svět motorů
Rapid:
|
Svět motorů
Rapid: Síťový program se dodává od druhé výbavy včetně, stejné je to i s odkládacími schránkami za podběhy kol.
|
Svět motorů
Rapid: Za rezervu sice připlatit musíte, ale aspoň že tato možnost vůbec existuje!
|
Svět motorů
Rapid: Nadprůměrných 550 litrů je pro konkurenci opravdu těžký zásah.
|
Svět motorů
Rapid: Loketní opěrka pochází z první octavie.
|
Svět motorů
Rapid: Hluboká schránka zasahuje snad do motorového prostoru.
|
Svět motorů
Rapid: Textilní doplněk výplní dostanete až u nejvyšší výbavy Elegance.
|
Svět motorů
Rapid: Nadprůměrných čtrnáct centimetrů je úžasná hodnota, kterou by rapid zabodoval i o dvě třídy výš.
|
Svět motorů
Přístrojová deska je velmi příjemná, díky obšití některých částí textilií působí útulně. Stříbřitý dekor nevypadá lacině.
|
Svět motorů
Rapid: Poloha za volantem je vzorná, stejně jako vzadu ale zaznamenáte úzký interiér.
|
Svět motorů
Rapid: Sedačky jsou na poměry škodovky měkčí, všimněte si nevzhledných odkrytých kolejnic.
|
Svět motorů
Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI
|
Svět motorů
Cruze: Polička by smysl mít možná i mohla , manipulace s ní je ale hlavně u nového vozu, kde ještě nestačily vzniknout vůle, opravdu nelehká.
|
Svět motorů
Cruze: Polička by smysl mít možná i mohla , manipulace s ní je ale hlavně u nového vozu, kde ještě nestačily vzniknout vůle, opravdu nelehká.
|
Svět motorů
Cruze: Pod podlážkou se objeví nejdřív mělký odkládací prostor, aby se v dalším patře vyloupla už velmi slušná schránka. My bychom však v prohlubni viděli raději náhradní kolo.
|
Svět motorů
Cruze: Pod podlážkou se objeví nejdřív mělký odkládací prostor, aby se v dalším patře vyloupla už velmi slušná schránka. My bychom však v prohlubni viděli raději náhradní kolo.
|
Svět motorů
Cruze: Základní objem rovných pět set litrů představuje velmi slušný průměr
|
Svět motorů
Cruze: Hodí se také prostor uprostřed přístrojové desky.
|
Svět motorů
Cruze: Drobnosti si můžete odložit do schránky pod volantem
|
Svět motorů
Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI
|
Svět motorů
Chevrolet Cruze 2.0 SW VCDi vs. Škoda Rapid 1.6 TDI
|
Svět motorů