Toyota Auris 1.6 Valvematic: Vyskočil si
14
/
29
Prohlédnout znovu
Toyota Auris 1.6 Valvematic: Vyskočil si
Navzdory komfortnímu projevu se mezi kuželkami auris výrazně nenaklání.
|
Svět motorů
Minulý auris prostorem hýřil, aktuální nabídne průměr. Sedák podpírá stehna jenom minimálně.
|
Svět motorů
Vzornou polohu za volantem chválíme! Pro nás jeden z největších přínosů nové generace Toyoty Auris.
|
Svět motorů
Odkládací prostory vyřešila Toyota účelně. Jak to najednou krásně šlo, bez otravného tunelu uprostřed.
|
Svět motorů
Multimediální systém Toyoty patří k vůbec nejpropracovanějším. A nejsnazším na obsluhu! Telefon spárujete okamžitě.
|
Svět motorů
Modré podsvícení bychom úplně nemuseli, přístroje se však čtou perfektně. Přehledný je i displej palubního počítače.
|
Svět motorů
Ergonomicky vzorné, designově možná lehce diskutabilní. Obešli bychom se bez digitálek vedle výdechů ventilace.
|
Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic
|
Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic
|
Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic
|
Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic
|
Svět motorů
Vysoká řadicí páka se naštěstí nepohybuje po výrazně delších drahách.
|
Svět motorů
Když může mít plynovou vzpěru sandero, auris by se měl přidat také...
|
Svět motorů
Atmosférický motor začíná být utlačovanou menšinou. Pružností ztrácí, vyšší je spotřeba paliva. Předpokládáme však lepší spolehlivost.
|
Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic
|
Svět motorů
Parkovací kamera se hlavně v zimě ušpiní jedna dvě
|
Svět motorů
Výstup kamery na displej multimediálního rozhraní pak připomíná mlžný opar
|
Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic
|
Svět motorů
Podobně jako golf nabízí i auris polohovatelnou podlahu. Zde v nižším poschodí...
|
Svět motorů
... a tady ve vyšším patře, kde zarovnává schod po sklopení opěradel
|
Svět motorů
Navíc lze využít prostor pod podlážkou jako skrýš. Vejde se pod ni hodně, manipulace s podlážkou by však mohla být jednodušší.
|
Svět motorů
Pravidelný tvar i základní objem potěší, vysoko posazená nakládací hrana už míň. Radost neudělají ani páté dveře, pod kterými se tak tak napřímí redaktor vysoký 180 cm.
|
Svět motorů
Dostatečně objemná schránka před spolujezdcem postrádá vypolstrování
|
Svět motorů
Výplně dveří vypadají dobře, nezapomnělo se ale ani na praktickou stránku věci
|
Svět motorů
Příplatkové sportovní sedačky jsou víc než sportovní vzorně pohodlné
|
Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic
|
Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic
|
Svět motorů
Naměřené hodnoty
|
Svět motorů
Porovnání s konkurenty
|
Svět motorů