Logo magazínu

Toyota Auris 1.6 Valvematic: Vyskočil si

22/29
Prohlédnout znovu

Toyota Auris 1.6 Valvematic: Vyskočil si

Navzdory komfortnímu projevu se mezi kuželkami auris výrazně nenaklání. | Svět motorů
Minulý auris prostorem hýřil, aktuální nabídne průměr. Sedák podpírá stehna jenom minimálně. | Svět motorů
Vzornou polohu za volantem chválíme! Pro nás jeden z největších přínosů nové generace Toyoty Auris. | Svět motorů
Odkládací prostory vyřešila Toyota účelně. Jak to najednou krásně šlo, bez otravného tunelu uprostřed. | Svět motorů
Multimediální systém Toyoty patří k vůbec nejpropracovanějším. A nejsnazším na obsluhu! Telefon spárujete okamžitě. | Svět motorů
Modré podsvícení bychom úplně nemuseli, přístroje se však čtou perfektně. Přehledný je i displej palubního počítače. | Svět motorů
Ergonomicky vzorné, designově možná lehce diskutabilní. Obešli bychom se bez digitálek vedle výdechů ventilace. | Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic | Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic | Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic | Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic | Svět motorů
Vysoká řadicí páka se naštěstí nepohybuje po výrazně delších drahách. | Svět motorů
Když může mít plynovou vzpěru sandero, auris by se měl přidat také... | Svět motorů
Atmosférický motor začíná být utlačovanou menšinou. Pružností ztrácí, vyšší je spotřeba paliva. Předpokládáme však lepší spolehlivost. | Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic | Svět motorů
Parkovací kamera se hlavně v zimě ušpiní jedna dvě | Svět motorů
Výstup kamery na displej multimediálního rozhraní pak připomíná mlžný opar | Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic | Svět motorů
Podobně jako golf nabízí i auris polohovatelnou podlahu. Zde v nižším poschodí... | Svět motorů
... a tady ve vyšším patře, kde zarovnává schod po sklopení opěradel | Svět motorů
Navíc lze využít prostor pod podlážkou jako skrýš. Vejde se pod ni hodně, manipulace s podlážkou by však mohla být jednodušší. | Svět motorů
Pravidelný tvar i základní objem potěší, vysoko posazená nakládací hrana už míň. Radost neudělají ani páté dveře, pod kterými se tak tak napřímí redaktor vysoký 180 cm. | Svět motorů
Dostatečně objemná schránka před spolujezdcem postrádá vypolstrování | Svět motorů
Výplně dveří vypadají dobře, nezapomnělo se ale ani na praktickou stránku věci | Svět motorů
Příplatkové sportovní sedačky jsou víc než sportovní vzorně pohodlné | Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic | Svět motorů
Toyota Auris 1.6 Valvematic | Svět motorů
Naměřené hodnoty | Svět motorů
Porovnání s konkurenty | Svět motorů