Logo magazínu

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 VVT 4x4: Rodinný šetřil

1/32
Prohlédnout znovu

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 VVT 4x4: Rodinný šetřil

Sloupek A už není dvoudílný, takže je přes něj lepší výhled. Rozměrná zrcátka se navíc přesunula z rohu okna do panelu dveří, což rozhledu dále pomohlo. Ve vyšších výbavách jsou do krytu integrované směrovky, Vzadu je dostatek místa, sedák leží vysoko a posaz je proto pohodlný. Střešní okno ubírá pár centimetrů, s výškou nad nechybí elektrické sklápění. | David Rajdl
Xenony a diodové denní svícení patří nejvyšší výbavě. | David Rajdl
Unikátní řešení s dvěma posuvnými skly vytváří po otevření rekordně velké okno | David Rajdl
Plocha před spolujezdcem je vyrobena z příjemného měkkého materiálu | David Rajdl
Interiér se nedá s tím v současném SX4 srovnávat. Působí moderně a útulně, materiály i zpracování jsou na lepší úrovni. Středový tunel nepřekáží, klimatizace je u verzí 4x4 vždy dvouzónová automatická. Rádio přehrává MP3 z USB, ale nezobrazuje názvy skladeb. | David Rajdl
Suzuki SX4 S-Cross 1.6 VVT 4x4 | David Rajdl
Suzuki SX4 S-Cross 1.6 VVT 4x4 | David Rajdl
Předchozí generace Suzuki SX4 | David Rajdl
Loketní opěrka je výsuvná, parkovací brzda se drží osvědčené mechanické páky | David Rajdl
Praktický detail: k zavazadlům se dostanete z interiéru vyklopením krycího plata. | David Rajdl
Interiér se nedá s tím v současném SX4 srovnávat. Působí moderně a útulně, materiály i zpracování jsou na lepší úrovni. Středový tunel nepřekáží, klimatizace je u verzí 4x4 vždy dvouzónová automatická. Rádio přehrává MP3 z USB, ale nezobrazuje názvy skladeb. | David Rajdl
Suzuki SX4 S-Cross 1.6 VVT 4x4 | David Rajdl
Suzuki SX4 S-Cross 1.6 VVT 4x4 | David Rajdl
Suzuki SX4 S-Cross 1.6 VVT 4x4 | David Rajdl
Suzuki SX4 S-Cross 1.6 VVT 4x4 | David Rajdl
Přístroje jsou výborně čitelné, modré kroužky v noci svítí. Palubní počítač se nadále ovládá ne zrovna prakticky kolíčkem. | David Rajdl
Nová generace pohonu všech kol Suzuki si říká AllGrip. Základem je elektromagneticky ovládaná mezinápravová spojka, která má čtyři jízdní režimy. Jejich volba ovlivňuje řídicí jednotku motoru, ESP, případně automat. Na pozadí pracuje systém SDVC, který sleduje rychlost kol, natočení volantu a pomocí kinetického čidla pohyb celého vozu. Bez ohledu na zvolený mód v případě potřeby zasáhne do pohonu 4x4 a posilovače řízení, čímž vyřeší některé situace bez nutnosti zásahu ESP, a tedy bez přibrzdění kol a omezení výkonu motoru. | David Rajdl
Spolehlivě fungující bezklíčkové odemykání a startování je u verzí 4x4 standardem | David Rajdl
Atmosférická šestnáctistovka je po řadě úprav úspornější – v průměru jsme jezdili za 6,0 l/100 km. Navzdory delším převodům je motor vitální, řazení je krátké a precizní. | David Rajdl
Atmosférická šestnáctistovka je po řadě úprav úspornější – v průměru jsme jezdili za 6,0 l/100 km. Navzdory delším převodům je motor vitální, řazení je krátké a precizní. | David Rajdl
Navzdory hmotnostním úsporám nepřišlo suzuki o rezervu, byť dojezdovou. | David Rajdl
Vyjímatelná podlaha vyrovnává práh kufru se sklopeným opěradlem a vytváří 10 cm hluboký prostor. Díky aretaci drží vyklopená. | David Rajdl
Objem 430 litrů patří mezi crossovery ke špičce. Potěší velký vstup a dobrá využitelnost kufru. | David Rajdl
Kromě prostoru před řadicí pákou a dvou nápojových držáků ve středovém tunelu je k dispozici rozměrný box pod loketní opěrkou, kde se skrývá USB konektor. | David Rajdl
Sloupek A už není dvoudílný, takže je přes něj lepší výhled. | David Rajdl
Tlačítka. | David Rajdl
Praktický detail: k zavazadlům se dostanete z interiéru vyklopením krycího plata. | David Rajdl
Hodně pojme také schránka před spolujezdcem, což už dnes zdaleka nebývá pravidlem. Láhev o objemu 1,5 litru se vejde nejen do předních, ale i zadních dveří . | David Rajdl
Vzadu je dostatek místa, sedák leží vysoko a posaz je proto pohodlný. Střešní okno ubírá pár centimetrů, s výškou nad nechybí elektrické sklápění. 180 cm budete škrtat. Zadní opěradlo má dva sklony. Přední sedadla jsou příkladně velká a komfortní i na dlouhé cesty. | David Rajdl
Vzadu je dostatek místa, sedák leží vysoko a posaz je proto pohodlný. Střešní okno ubírá pár centimetrů, s výškou nad nechybí elektrické sklápění. 180 cm budete škrtat. Zadní opěradlo má dva sklony. Přední sedadla jsou příkladně velká a komfortní i na dlouhé cesty. | David Rajdl
Světla jsou velká a účinná. | David Rajdl
Z volantu lze ovládat audiosystém, handsfree a tempomat s omezovačem rychlosti | David Rajdl