Příběh: Kvůli avii musela erena na déšť (+ velká fotogalerie)
12
/
13
Prohlédnout znovu
Příběh: Kvůli avii musela erena na déšť (+ velká fotogalerie)
Výrobní štítek.
|
Jiří Pekárek
Řízení bez posilovače vyžaduje pořádného chlapa. Řazení zase grif a brzdy silný stisk. Ale jinak je prý ovládání vozu celkem příjemné. Má sice ruční nastavování předstihu, ale běží dobře i bez toho.
|
Jiří Pekárek
Ve vodním čerpadle stála celé roky voda, hliníkové rozvodové kolo bylo zrezavělé. Dnes už zase funguje a zvládne vyčerpat 1600 litrů vody za minutu.
|
Jiří Pekárek
Ve vodním čerpadle stála celé roky voda, hliníkové rozvodové kolo bylo zrezavělé. Dnes už zase funguje a zvládne vyčerpat 1600 litrů vody za minutu.
|
Jiří Pekárek
Vlastimil Drábek (vlevo) a jeho syn Mojmír jsou na vůz obecních hasičů právem hrdí. Nechali na něm kus práce.
|
Jiří Pekárek
Pragovka stála tři roky pod plachtou na dešti, což se na ní projevilo. Kupodivu ale karoserie nebyla rezavá, zato výdřeva úplně shnila...
|
Jiří Pekárek
Hasičská Praga RN
|
Jiří Pekárek
Truhlář vyrobil novou doslova do podlahy
|
Jiří Pekárek
Do hasičského speciálu se původně vešlo až 11 osob, ale coby veterán jich smí vozit jen osm
|
Jiří Pekárek
Do hasičského speciálu se původně vešlo až 11 osob, ale coby veterán jich smí vozit jen osm
|
Jiří Pekárek
Do hasičského speciálu se původně vešlo až 11 osob, ale coby veterán jich smí vozit jen osm
|
Jiří Pekárek
Továren na hasicí vozy bylo v Československu několik. Zatímco tahle erena je z Brna, na stejném podvozku Pragy RN existují i jiné varianty.
|
Jiří Pekárek
Dvaasedmdesát koní se nezdá být dost na vůz o hmotnosti čtyř tun, ale benzinový šestiválec táhne plynule odspodu
|
Jiří Pekárek