Logo magazínu

Mazda 3 1.5 Skyactiv-G Emotion: Opojení trojkami

21/28
Prohlédnout znovu

Mazda 3 1.5 Skyactiv-G Emotion: Opojení trojkami

Interiér je sympaticky jednoduchý a působí kvalitně | Jiří Káš a archiv
Kompaktním přístrojům dominuje rychloměr. Písmo by mohlo být větší. | Jiří Káš a archiv
Mazda 3 1.5 Skyactiv-G Emotion | Jiří Káš a archiv
Mazda 3 1.5 Skyactiv-G Emotion | Jiří Káš a archiv
Nová Mazda 3. | Jiří Káš a archiv
Starší Mazda 3. | Jiří Káš a archiv
Mazda 3 1.5 Skyactiv-G Emotion | Jiří Káš a archiv
Atmosférická patnáctistovka je pružná, úsporná a má krásně bezprostřední reakce. | Jiří Káš a archiv
Mazda 3 1.5 Skyactiv-G Emotion | Jiří Káš a archiv
Zatáčky a vyhýbací manévry, na to ji užije. Jízdní vlastnosti Mazdy 3 nemají mezi předokolkami konkurenci. Řidič auto perfektně cítí a může jej s milimetrovou přesností ovládat. | Jiří Káš a archiv
Mazda 3 1.5 Skyactiv-G Emotion | Jiří Káš a archiv
Kola se foukají neobvykle natvrdo. Komfort je slušný, mohl by být ale ještě lepší. | Jiří Káš a archiv
Kola se foukají neobvykle natvrdo. Komfort je slušný, mohl by být ale ještě lepší. | Jiří Káš a archiv
Objem kufru 364 litrů nevybočuje z průměru segmentu. Nenabízí žadné variabilní zázraky, ale má solidní rozměry a po sklopení opěradla poskytne vzorně rovnou podlahu. | Jiří Káš a archiv
Zrcátka jsou velká a dobře chráněná před nečistotami | Jiří Káš a archiv
ESP jde zcela vypnout, což se už tak často nevidí. Stop-start (pravé tlačítko) je prý nejrychlejší na světě. Pravda je, že pracuje bezchybně. | Jiří Káš a archiv
Už standardní rádio má ovládání na volantu, umí přehrávat hudbu z USB, ale nemá slot na CD. Kdo se nechce vzdát ovládání na panelu nebo potřebuje přepnout přehrávaný adresář na fl ash disku, musí se natáhnout | Jiří Káš a archiv
V jednoduchosti je krása. Místro rádia může vykukovat displej příplatkové navigace. | Jiří Káš a archiv
Vybrání středové opěrky nás dřelo do lokte. Pod víkem je box s poličkou na dobíjení mobilu. Díky za mechanickou ruční brzdu! | Jiří Káš a archiv
Výbava Emotion má jen jedinou stropní lampičku, která moc práce nezastane. | Jiří Káš a archiv
Mazda 3 1.5 Skyactiv-G Emotion | Jiří Káš a archiv
minulé generace jsme si stěžovali, že se do dveří nevejde velká láhev. Teď ji můžeme dát dokonce i do zadních, mazda ale kompletně přišla o dveřní kapsy. Proč? | Jiří Káš a archiv
Přední sedačky jsou pohodlné, ale mohly by mít širší opěradla. | Jiří Káš a archiv
Pozice za volantem je trošku vyšší, ale přirozená a pohodlná. Interiér nabízí spoustu centimetrů na šířku, dlouhý je spíš průměrně. Vzadu se sedí nízko a na krátkém sedáku, místa nad hlavou není nazbyt. | Jiří Káš a archiv
Kompaktním přístrojům dominuje rychloměr. Písmo by mohlo být větší. | Jiří Káš a archiv
Palubní počítač se ovládá na volantu, počítadlo kilometrů pak dlouhým kolíčkem. | Jiří Káš a archiv
Ze zadní stěny čtyřválce ční velký oblouk výfukových svodů, což vyžaduje dlouhý motorový prostor | Jiří Káš a archiv
Řazení je tiché a přesné, šestku má už základní motor. | Jiří Káš a archiv