Hyundai ix35 2.0 CRDi vs. Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-D: Budou se hodit!
1
/
31
Prohlédnout znovu
Hyundai ix35 2.0 CRDi vs. Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-D: Budou se hodit!
Uvnitř ix35 jsme měli vlastně jediný prostorový problém – s příplatkovou panoramatickou střechou byl 180 cm vysoký již v letmém kontaktu s čalouněním stopu. Vpředu se sedí výš a hezky na měkkém. Sedačky si s bočním vedením starosti nedělají, v první řadě se hraje na komfort.
|
Davidl Rajdl
Uvnitř ix35 jsme měli vlastně jediný prostorový problém – s příplatkovou panoramatickou střechou byl 180 cm vysoký již v letmém kontaktu s čalouněním stopu. Vpředu se sedí výš a hezky na měkkém. Sedačky si s bočním vedením starosti nedělají, v první řadě se hraje na komfort.
|
Davidl Rajdl
Ani zde jsme na stopy čalounění nenarazili, objem však znovu pochválili.
|
Davidl Rajdl
Luxusnější dojem dělají i přístroje, za přehlednost rovněž body k dobru!
|
Davidl Rajdl
Klidnější vnitřek mazdy na nás působí hodnotněji, výborně je vyřešena i ergonomie.
|
Davidl Rajdl
Hyundai ix35 2.0 CRDi vs. Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-D
|
Davidl Rajdl
Hyundai ix35 2.0 CRDi vs. Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-D
|
Davidl Rajdl
Zato modré podsvícení displeje ventilace nevypadalo moderně snad nikdy.
|
Davidl Rajdl
Řadí rychle, neznatelně... Ideální automat!
|
Davidl Rajdl
motoru 2.2 Skyactiv-D překvapí výše posazený točivý moment. Udávaná spotřeba 5,5 litru je naprostý nesmysl.
|
Davidl Rajdl
Šestistupňový automat je velice komfortní, řazení mu však zabere delší čas.
|
Davidl Rajdl
Čtyřválci CRDi sice na Skyactiv chybí jedno turbo, měření pružnosti však dvoulitr ovládl.
|
Davidl Rajdl
CX-5 je na poměry SUV velmi hbitá, o to víc překvapí útlocitná stabilizace. Vyšší světlá výška než u hyundaie umožní rozsáhlejší použití mimo asfalt.
|
Davidl Rajdl
Příjemně překvapila volnost, kterou dává modelu ix35 jeho stabilizace. Náklony jsou při vyhýbacím manévru výraznější než u mazdy.
|
Davidl Rajdl
Hyundai ix35 2.0 CRDi vs. Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-D
|
Davidl Rajdl
Odkládací prostor pod loketní opěrkou je ještě větší než u ix35, před prohlubní na nápoj se nachází ovladač multimediálního rozhraní.
|
Davidl Rajdl
Jedna láhev a dost! Mazda CX-5 je v této otázce nekompromisní.
|
Davidl Rajdl
Za systém Karakuri však mazdu plácáme po zádech. Velice funkční! Zatáhnete za páčku a zadní opěradla se vzorně zarovnají.
|
Davidl Rajdl
Přístroje však za přehlednost určitě pochválíme.
|
Davidl Rajdl
Objem stále dostatečný, zamrzí ale výhradně dodávaná lepicí sada. U SUV by jeden občasný defekt docela i předpokládal...
|
Davidl Rajdl
Jak je hezké, když nad hlavou není nic než střecha! Pro kolena jsme vzadu měli ještě o ždibíček víc místa než v ix35. Na předních sedačkách jsme si zase užívali nižší posaz, poměrům kategorie SUV dost vzdálený. Hlavně předním sedákům by však pár centimetrů navíc opravdu prospělo. Mazda šetřila až moc.
|
Davidl Rajdl
Jak je hezké, když nad hlavou není nic než střecha! Pro kolena jsme vzadu měli ještě o ždibíček víc místa než v ix35. Na předních sedačkách jsme si zase užívali nižší posaz, poměrům kategorie SUV dost vzdálený. Hlavně předním sedákům by však pár centimetrů navíc opravdu prospělo. Mazda šetřila až moc.
|
Davidl Rajdl
Jak je hezké, když nad hlavou není nic než střecha! Pro kolena jsme vzadu měli ještě o ždibíček víc místa než v ix35. Na předních sedačkách jsme si zase užívali nižší posaz, poměrům kategorie SUV dost vzdálený. Hlavně předním sedákům by však pár centimetrů navíc opravdu prospělo. Mazda šetřila až moc.
|
Davidl Rajdl
Za alespoň částečné čalounění odkládací schránky bychom se nezlobili, prostoru je ale dost.
|
Davidl Rajdl
Další možnosti úkrytu poskytuje box pod loketní opěrkou.
|
Davidl Rajdl
Výplně dveří jsou tvarovány poměrně extravagantně, jejich praktickou využitelnost to však nijak neovlivnilo.
|
Davidl Rajdl
Plnohodnotné náhradní kole je standardem vyšší verze Trikolor, základní Classic má jen lepicí sadu
|
Davidl Rajdl
Základním objemem zavazadlového prostoru hyundai svého soupeře překonává, chválíme výše výklopné páté dveře
|
Davidl Rajdl
Uvnitř ix35 jsme měli vlastně jediný prostorový problém – s příplatkovou panoramatickou střechou byl 180 cm vysoký již v letmém kontaktu s čalouněním stopu. Vpředu se sedí výš a hezky na měkkém. Sedačky si s bočním vedením starosti nedělají, v první řadě se hraje na komfort.
|
Davidl Rajdl
Zpracování velice kvalitní, občas ale divočejší linie, zcela přesvědčeni nejsme ani o některých stříbřitě zkrášlujících prvcích
|
Davidl Rajdl
Navigace od TomTomu je však v dnešní době už překonanou záležitostí.
|
Davidl Rajdl