Logo magazínu

Hyundai i10 1.0 D-CVVT: Nechci být prcek

14/18
Prohlédnout znovu

Hyundai i10 1.0 D-CVVT: Nechci být prcek

Šňůrka přidržující plato je tak parádní věc, že jsme páté dveře otevírali a zavírali donekonečna. Nikdo nám nikdy nevysvětlí, proč někteří konkurenti na šňůrce šetří. | Jiří Káš
Dojezdová rezerva se standardně dodává od vyšší výbavy Family, základní Classic si musí vystačit s lepicí sadou. | Jiří Káš
Základní objem kufru je v rámci kategorie jednoznačně nadprůměrný. Nakládací hrana je sice vysoko, to však lze v rámci minivozů považovat za kolorit. Po sklopení opěradel se z původních 252 litrů dostaneme až na 1046. | Jiří Káš
Hyundai i10 1.0 D-CVVT | Jiří Káš
Hyundai i10 1.0 D-CVVT | Jiří Káš
Přední sedačky nabídnou v rámci kategorie opravdu nadstandardní rozměry | Jiří Káš
Chválíme také vysoko výsuvnou opěrku hlavy pro zadního posažéra. Úzká kabina však patří k nejslabším místům novinky. | Jiří Káš
Navigaci sice neumí mít Hyundai i10 nikdy, ovládání rádia a všech dalších funkcí však jednoznačně musíme pochválit! | Jiří Káš
Jednodušší přístroje si už ani představit neumíme, což ale berte rozhodně jako klad! | Jiří Káš
Namodralý dekor přístrojové desky nám úplně do oka nepadl, proti jiným hyundaiům je ale celkové vyznění chvályhodně klidnější. | Jiří Káš
Kolem páky ruční brzdy se shluklo hned několik odkládacích prostor | Jiří Káš
Před řadičkou se nachází rozměrná schránka, v níž najdeme také vstup USB | Jiří Káš
Hyundai i10 1.0 D-CVVT | Jiří Káš
Řazení je přesné, dráhy však o něco delší. | Jiří Káš
Litrový tříválec zatahuje z nízkých otáček sveřepě. | Jiří Káš
Mezi kuželkami je díky tužšímu podvozku náklon minimální | Jiří Káš
Podélně je uvniř nového Hyundaie i10 místa dost, stejně tak i nad hlavou. Vzadu se nám na poměry minikategorie sedělo až příjemně. | Jiří Káš
Hyundai i10 1.0 D-CVVT | Jiří Káš