Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style: Hybrid do každé rodiny
2
/
14
Prohlédnout znovu
Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style: Hybrid do každé rodiny
Tlačítky nad ním lze zvolit jeden ze tří jízdních módů.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Volič převodovky připomíná spíše joystick od počítačové hry.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Jak funguje hybridní systém, ukazuje i displej mezi přístroji. 4
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Místo otáčkoměru je jen indikátor stylu jízdy
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Kvalitou interiér aurisu nezklame, ale už jsme viděli celou řadu stylově čistších palubních desek
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Schránka pod loketní opěrkou a dva držáky na nápoje potěší.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Za příplatek můžete mít i navigaci.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Displej na středovém panelu má každý hybridní auris – ukazuje se na něm tok energií.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Zajímavým detailem je možnost nadzvednout roletku, která se posunuje v drážkách v zadním sloupku.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Je rozhodně příjemné, že se nezmenšil ani zástavbou baterií, které napájejí elektromotor.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Toyota Auris v provedení kombi nabízí slušný kufr s kapacitou 530 litrů.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Hybridní vozy Toyoty jsou unikátní tím, že její systém HSD (Hybrid Synergy Drive) používá dva elektromotory. Jeden je napojený na spalovací čtyřválec a v případě potřeby coby generátor dobíjí akumulátory, druhý je do soustavy připojený přes planetovou převodovku a pohání kola nebo při zpomalování rekuperuje kinetickou energii zpět na elektrickou. Dobíjení je tak nezávislé na zatížení hnacího elektromotoru. Umístění převodovky mezi motory navíc umožňuje regulaci jejich otáček, takže otáčky spalovacího čtyřválce přímo neurčují rychlost vozidla.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa