Za příplatek můžete mít i navigaci.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Displej na středovém panelu má každý hybridní auris – ukazuje se na něm tok energií.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Zajímavým detailem je možnost nadzvednout roletku, která se posunuje v drážkách v zadním sloupku.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Je rozhodně příjemné, že se nezmenšil ani zástavbou baterií, které napájejí elektromotor.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Toyota Auris v provedení kombi nabízí slušný kufr s kapacitou 530 litrů.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa
Hybridní vozy Toyoty jsou unikátní tím, že její systém HSD (Hybrid Synergy Drive) používá dva elektromotory. Jeden je napojený na spalovací čtyřválec a v případě potřeby coby generátor dobíjí akumulátory, druhý je do soustavy připojený přes planetovou převodovku a pohání kola nebo při zpomalování rekuperuje kinetickou energii zpět na elektrickou. Dobíjení je tak nezávislé na zatížení hnacího elektromotoru. Umístění převodovky mezi motory navíc umožňuje regulaci jejich otáček, takže otáčky spalovacího čtyřválce přímo neurčují rychlost vozidla.
|
Davidl Rajd, Leoš Káňa