Mazda 3 1.5 vs. VW Golf 1.2: Výzva č. 6
21
/
27
Prohlédnout znovu
Mazda 3 1.5 vs. VW Golf 1.2: Výzva č. 6
Na předních sedačkách nám vadila předsunutá opěrka hlavy
|
David Rajdl
Golf byl jedním z prvních modelů, kde jsme si stěžovali na špatně podepřená stehna. Konkurentka mazda je však v tomto směru ještě horší.
|
David Rajdl
Vpředu jsme si nemohli na nic stěžovat, sedačky jsou velmi pohodlné.
|
David Rajdl
Stejně tak i ovládání palubních funkcí dostanete rychle do těla.
|
David Rajdl
Tady si už stoprocentně jistí nejsme, otáčkoměr je dost malý. Pohyb v menu palubního přístroje je ale snadný.
|
David Rajdl
Přístrojová deska Mazdy 3 působí velmi sportovně, přehlednost tím však netrpí.
|
David Rajdl
Mazda 3 1.5 Skyactiv-G100 vs. VW Golf 1.2 TSI
|
David Rajdl
Mazda 3 1.5 Skyactiv-G100
|
David Rajdl
VW Golf 1.2 TSI
|
David Rajdl
Odkládací schránka před spolujezdcem objemem neoslní.
|
David Rajdl
Schránka volkswagenu je větší, navíc i u nejlevnější verze polstrovaná.
|
David Rajdl
Řazení je perfektní, páka navíc skvěle po ruce
|
David Rajdl
Patnáctistovka Skyactiv- G100 dokázala, že atmosférické motory mají ještě co říct
|
David Rajdl
Stejně jako u mazdy je i v golfu řazení jedna velká radost
|
David Rajdl
Automatickou klimatizaci dostanete ke každému golfu.
|
David Rajdl
Táhne neustále. Konstantní projev dvanáctistovky svádí k přirovnání k elektromotoru.
|
David Rajdl
A pod ním nenajdeme nic jiného než lepicí sadu, za rezervu se nedá ani připlatit.
|
David Rajdl
Základní objem kufru plně dostačuje, koberec však působí dost chatrně.
|
David Rajdl
Náklon karoserie je sice od pohledu výrazný, ochota zatáčet však nesmírná. Podvozek je navíc na nerovnostech vzorně komfortní. Ideálnější nastavení neexistuje!
|
David Rajdl
Golf nejezdí špatně, vedle mazdy ale působí těžkopádně. Dobrému pocitu nepřidá ani až útočně aktivní stabilizace, pohodlí podvozku však hodnotíme vysoko.
|
David Rajdl
Mazda 3 1.5 Skyactiv-G100
|
David Rajdl
VW Golf 1.2 TSI
|
David Rajdl
Dojezdová rezerva je ve standardní výbavě každého golfu.
|
David Rajdl
Díky polohovatelné podlážce je po sklopení opěradel podlaha kompletně rovná.
|
David Rajdl
Vzadu jsme se hlavně kvůli malému bočnímu oknu cítili trochu stísněně, tvrdá čísla však ukázala, že Mazda 3 je vlastně prostorné auto.
|
David Rajdl
Přístroje nemohou být dokonalejší.
|
David Rajdl
Absolutně a bezvýhradně přehledná klasika, výborně zpracovaná a s kvalitními plasty. Jen stříbřitý dekor základní verze Trendline není úplně reprezentativní
|
David Rajdl