Logo magazínu

Mazda 3 1.5 vs. VW Golf 1.2: Výzva č. 6

1/27
Prohlédnout znovu

Mazda 3 1.5 vs. VW Golf 1.2: Výzva č. 6

Na předních sedačkách nám vadila předsunutá opěrka hlavy | David Rajdl
Golf byl jedním z prvních modelů, kde jsme si stěžovali na špatně podepřená stehna. Konkurentka mazda je však v tomto směru ještě horší. | David Rajdl
Vpředu jsme si nemohli na nic stěžovat, sedačky jsou velmi pohodlné. | David Rajdl
Stejně tak i ovládání palubních funkcí dostanete rychle do těla. | David Rajdl
Tady si už stoprocentně jistí nejsme, otáčkoměr je dost malý. Pohyb v menu palubního přístroje je ale snadný. | David Rajdl
Přístrojová deska Mazdy 3 působí velmi sportovně, přehlednost tím však netrpí. | David Rajdl
Mazda 3 1.5 Skyactiv-G100 vs. VW Golf 1.2 TSI | David Rajdl
Mazda 3 1.5 Skyactiv-G100 | David Rajdl
VW Golf 1.2 TSI | David Rajdl
Odkládací schránka před spolujezdcem objemem neoslní. | David Rajdl
Schránka volkswagenu je větší, navíc i u nejlevnější verze polstrovaná. | David Rajdl
Řazení je perfektní, páka navíc skvěle po ruce | David Rajdl
Patnáctistovka Skyactiv- G100 dokázala, že atmosférické motory mají ještě co říct | David Rajdl
Stejně jako u mazdy je i v golfu řazení jedna velká radost | David Rajdl
Automatickou klimatizaci dostanete ke každému golfu. | David Rajdl
Táhne neustále. Konstantní projev dvanáctistovky svádí k přirovnání k elektromotoru. | David Rajdl
A pod ním nenajdeme nic jiného než lepicí sadu, za rezervu se nedá ani připlatit. | David Rajdl
Základní objem kufru plně dostačuje, koberec však působí dost chatrně. | David Rajdl
Náklon karoserie je sice od pohledu výrazný, ochota zatáčet však nesmírná. Podvozek je navíc na nerovnostech vzorně komfortní. Ideálnější nastavení neexistuje! | David Rajdl
Golf nejezdí špatně, vedle mazdy ale působí těžkopádně. Dobrému pocitu nepřidá ani až útočně aktivní stabilizace, pohodlí podvozku však hodnotíme vysoko. | David Rajdl
Mazda 3 1.5 Skyactiv-G100 | David Rajdl
VW Golf 1.2 TSI | David Rajdl
Dojezdová rezerva je ve standardní výbavě každého golfu. | David Rajdl
Díky polohovatelné podlážce je po sklopení opěradel podlaha kompletně rovná. | David Rajdl
Vzadu jsme se hlavně kvůli malému bočnímu oknu cítili trochu stísněně, tvrdá čísla však ukázala, že Mazda 3 je vlastně prostorné auto. | David Rajdl
Přístroje nemohou být dokonalejší. | David Rajdl
Absolutně a bezvýhradně přehledná klasika, výborně zpracovaná a s kvalitními plasty. Jen stříbřitý dekor základní verze Trendline není úplně reprezentativní | David Rajdl