Logo magazínu

Škoda Octavia Combi GreenLine: Tenká zelená linie

6/17
Prohlédnout znovu

Škoda Octavia Combi GreenLine: Tenká zelená linie

Škoda Octavia Combi GreenLine | David Rajdl
Interiér je stejný jako u běžné octavie ve výbavě Ambition. Kožený volant a hlavice řadicí páky jsou tedy za příplatek | David Rajdl
Tlačítko systému stop-start je před řadicí pákou. Při testovací jízdě jsme samozřejmě automatické vypínání motoru při zastavení využívali. | David Rajdl
Rezerva je moc těžká, takže ji GreenLine nenabízí ani za příplatek | David Rajdl
Škoda Octavia Combi GreenLine | David Rajdl
Na válcové zkušebně jsme Octavii GreenLine naměřili výkon 96 kW a maximum točivého momentu 273 N.m – hodnota 250 N.m je dostupná už při 1500 otáčkách | David Rajdl
Systém stop-start si vyžádal speciální beterii. | David Rajdl
GreenLine má nový šestistupňový manuál a motor 1.6 TDI s výkonem 81 kW. | David Rajdl
Mapa trasy | Google
Škoda Octavia Combi GreenLine | David Rajdl
A jsme zase v Praze. Palubní počítač nám ukazuje kombinovanou spotřebu 4,7 l/100 km, což prakticky potvrdí i dotankování nádrže do plného stavu. | David Rajdl
Asi jediná návštěva Octavie GreenLine na brněnském výstavišti – letos se totiž autosalon konat nebude. | David Rajdl
Historické jádro Telče včetně náměstí Zachariáše z Hradce je zapsáno v seznamu Světového kulturního dědictví Unesco. | David Rajdl
Při výjezdu z Bechyně jsme překonali Lužnici přes Duhový most, který je jedinečný tím, že po něm spolu s auty jezdí i vlaky. | David Rajdl
V Písku jsme dojeli až do středu města k Mariánskému morovému sousoší. | David Rajdl
Nádrž je plná až po hrdlo a palubní počítač vynulovaný. Můžeme tedy vyrazit na okruh českou kotlinou. | David Rajdl
Výrazný zadní spoiler zlepšuje obtékání vzduchu kolem karoserie | David Rajdl