Koroze není vymýcena: Víme, jak na ni!
5
/
15
Prohlédnout znovu
Koroze není vymýcena: Víme, jak na ni!
Na skrytá místa podvozku běžný uživatel nedohlédne. A bomba tiká...
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Plastové lišty zabrání škrábancům, drží však pod sebou vlhkost. Pravidelně kontrolujte.
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Počínající koroze se opravuje snáz než pokročilá, nepodceňujte prevenci
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Rezavějící lem je třeba vyměnit, natření pomůže jen na cestu do bazaru
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Všechny dutiny karoserie mají dole otvory pro odvádění zkondenzované vlhkosti. Zároveň se jimi dá vstřikovat konzervační vosk. Další otvory do karoserie rozhodně nevrtejte.
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Vytékání vosku je krátce po aplikaci obvyklé a není na závadu
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Hrany prahů představují technologicky složité body, navíc vystavené vnějším vlivům
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Tovární ochranný nátěr chrání podlahu Mazdy 6 jen na některých místech
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Teprve demontáž výfuku odhalila, že kryty pod ním už také rezaví. Když se na to přijde včas, dají se zachránit.
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Podlaha patří ke kritickým místům mnoha starších, zejména japonských automobilů. Není od věci s preventivními nátěry začít už po třech letech.
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Na spreje z autokosmetiky zapomeňte. Nutným základem je ruční tlaková pistole.
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Kdo si nedá práci s odstrojením výfuku a krytů, zůstane s ochranným nátěrem na povrchu
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek
Profesionální rozstřikovací zařízení by nemělo chybět v žádné specializované dílně
|
Archiv Světa motorů, Josef Holek