Logo magazínu

Koroze není vymýcena: Víme, jak na ni!

9/15
Prohlédnout znovu

Koroze není vymýcena: Víme, jak na ni!

Na skrytá místa podvozku běžný uživatel nedohlédne. A bomba tiká... | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Plastové lišty zabrání škrábancům, drží však pod sebou vlhkost. Pravidelně kontrolujte. | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Počínající koroze se opravuje snáz než pokročilá, nepodceňujte prevenci | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Rezavějící lem je třeba vyměnit, natření pomůže jen na cestu do bazaru | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou. | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Všechny dutiny karoserie mají dole otvory pro odvádění zkondenzované vlhkosti. Zároveň se jimi dá vstřikovat konzervační vosk. Další otvory do karoserie rozhodně nevrtejte. | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Vytékání vosku je krátce po aplikaci obvyklé a není na závadu | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Hrany prahů představují technologicky složité body, navíc vystavené vnějším vlivům | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Tovární ochranný nátěr chrání podlahu Mazdy 6 jen na některých místech | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Teprve demontáž výfuku odhalila, že kryty pod ním už také rezaví. Když se na to přijde včas, dají se zachránit. | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Podlaha patří ke kritickým místům mnoha starších, zejména japonských automobilů. Není od věci s preventivními nátěry začít už po třech letech. | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Na spreje z autokosmetiky zapomeňte. Nutným základem je ruční tlaková pistole. | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Kdo si nedá práci s odstrojením výfuku a krytů, zůstane s ochranným nátěrem na povrchu | Archiv Světa motorů, Josef Holek
Profesionální rozstřikovací zařízení by nemělo chybět v žádné specializované dílně | Archiv Světa motorů, Josef Holek