Jak se dělá nový povrch D1: Až navěky? Ne, na 25 let
1
/
7
Prohlédnout znovu
Jak se dělá nový povrch D1: Až navěky? Ne, na 25 let
Dilatační spára mezi bloky je hluboká 11 centimetrů.
|
Jiří Pekárek
Třináctka značí hodinu, kdy byla vozovka položena.
|
Jiří Pekárek
Finální povrch, po němž budou jezdit auta, je vysoký 27 centimetrů.
|
Jiří Pekárek
Šofér řezacího stroje pozorně sleduje linku, aby všechny bloky měly rozměr 3,75 x 4,5 metru
|
Jiří Pekárek
Kartáčováním hotové vozovky vzniká speciální protiprokluzová vrstva. „Vous“ z kartáče měří asi 20 cm.
|
Jiří Pekárek
Hotovou vozovku ještě kropí speciální vosk, který zabraňuje rychlému a nerovnoměrnému vysychání
|
Jiří Pekárek
Horní podkladovou vrstvu nanášely dva běžné silniční finišery. Plochu hned dále hutnil kolový válec.
|
Jiří Pekárek