Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport: Na tři krále na tři válce
7
/
20
Prohlédnout znovu
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport: Na tři krále na tři válce
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Velmi příjemnou novinkou výbavy Trend Sport jsou tato anatomická sedadla
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Kromě úklidu přemnožených ovladačů prospěly kokpitu i jemnější povrchy v tmavším odstínu. Škoda jen široké středové konzoly, kolena si dokonale nepohoví.
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Živelný projev litrového motoru s přiměřeně dlouhými převody skýtá naději, že řidičská radost přežije i v zelené budoucnosti. Díky litinovému bloku tříválec v zimě poměrně rychle topí.
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Dvojité parabolové světlomety podávají s halogenovými žárovkami solidní výkon
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Náš vůz s dojezdovou rezervou pojme skromných 316 litrů nákladu, s plnohodnotnou by to bylo jen 277
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Tempomat sice nelze nahmatat poslepu, ale jeho ovládání se zjednodušilo
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ve vyšších výbavách okna lemují pokovené lišty. Mohly by vydržet víc než základní.
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Mraveniště tlačítek uprostřed designéři vymetli, novinka je přehlednější
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Zatímco všichni ztenčují skla kvůli hmotnosti, focus je zesílil ke zlepšení akustiky
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Vzadu kličky, vpředu nutnost držet knofl ík, dokud se okno nezavře. Co je rychlejší?
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Praktické vysouvací lišty chrání hrany všech dveří za 3000 korun
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Klíče od nového přírůstku ve fl otile našich dlouhodobě testovaných vozů předal šéfredaktorovi Zbyšku Pechrovi generální ředitel českého dovozce Fordu Jan Laube (vlevo)
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Tvar zadních lamp se zjednodušil, za příplatek používají místo žárovek diody
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport
|
Davidl Rajdl a Jiří Káš