Logo magazínu

Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport: Na tři krále na tři válce

2/20
Prohlédnout znovu

Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport: Na tři krále na tři válce

Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Velmi příjemnou novinkou výbavy Trend Sport jsou tato anatomická sedadla | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Kromě úklidu přemnožených ovladačů prospěly kokpitu i jemnější povrchy v tmavším odstínu. Škoda jen široké středové konzoly, kolena si dokonale nepohoví. | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Živelný projev litrového motoru s přiměřeně dlouhými převody skýtá naději, že řidičská radost přežije i v zelené budoucnosti. Díky litinovému bloku tříválec v zimě poměrně rychle topí. | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Dvojité parabolové světlomety podávají s halogenovými žárovkami solidní výkon | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Náš vůz s dojezdovou rezervou pojme skromných 316 litrů nákladu, s plnohodnotnou by to bylo jen 277 | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Tempomat sice nelze nahmatat poslepu, ale jeho ovládání se zjednodušilo | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ve vyšších výbavách okna lemují pokovené lišty. Mohly by vydržet víc než základní. | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Mraveniště tlačítek uprostřed designéři vymetli, novinka je přehlednější | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Zatímco všichni ztenčují skla kvůli hmotnosti, focus je zesílil ke zlepšení akustiky | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Vzadu kličky, vpředu nutnost držet knofl ík, dokud se okno nezavře. Co je rychlejší? | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Praktické vysouvací lišty chrání hrany všech dveří za 3000 korun | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Klíče od nového přírůstku ve fl otile našich dlouhodobě testovaných vozů předal šéfredaktorovi Zbyšku Pechrovi generální ředitel českého dovozce Fordu Jan Laube (vlevo) | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Tvar zadních lamp se zjednodušil, za příplatek používají místo žárovek diody | Davidl Rajdl a Jiří Káš
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend Sport | Davidl Rajdl a Jiří Káš