Škoda Fabia Combi 1.0 MPI: Velké tělo, malý duch?
2
/
35
Prohlédnout znovu
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI: Velké tělo, malý duch?
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Základním objemem 530 litrů Fabia Combi s rezervou překonává oba rivaly – víc malých kombi na trhu nenajdete. Nákladová hrana leží o 4 cm níž než u hatchbacku.
|
Svět motorů
Podvozek u kombi zdravě přitvrdil, i s šestnáctipalcovými koly je pohodlný. Brzdy mají intenzivní nástup a dobře se dávkují.
|
Svět motorů
Útulný interiér je zhotoven z tvrdých, ale na pohled hodnotných materiálů. Kolenům nikde nic nepřekáží. Podržením nulovacího tlačítka kilometrů zobrazíte stav nabití akumulátoru.
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Když si do vozu sedl pouze řidič, fabia pookřála. Na testovacím okruhu šlo řadit i trojku, v obloucích působila uvolněně, záď až lehce rozevlátě. ESP zasahuje spolehlivě.
|
Svět motorů
I při plném vytížení si fabia v ostré zatáčče zachovala jistotu. Zadní tlumič šel sice na doraz, ale fabia hnaná základním motorem nemá sílu se vydat mimo stopu, takže vzorně drží.
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Vpředu vládne uvolněná atmosféra, sedí se zde pohodlně a místa je tu dost i pro dva správně narostlé muže. Na rozdíl od minulé generace fabie...
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Zadní sloupek je poctivý, velké boční okénko naštěstí couvání trochu usnadňuje
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Přesnost řazení pětistupňového manuálu s dlouhou čtyřkou a pětkou patří k průměru, zpátečka by tam mohla padat lépe.
|
Svět motorů
Pouhé tři válce a litr objemu se s fabií vypořádávají statečně. Přispívá k tomu také nízká hmotnost auta – nenaložené má 1004 kg. Verze 1.0 MPI zaujme zátahem po městě, za jeho hranicemi patří spíš k uvolněným cestovatelům bez ambic k prudkým změnám tempa.
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Hatchback má jednoduché pokládání opěradla na pevný sedák, u kombi se i ten odklápí, aby vytvořil rovinu
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Když si za 1100 Kč přikoupíte rezervu, přijdete o 36 litrů objemu a pod podlahou zbude jen vanička na drobnosti
|
Svět motorů
Čísla a šipky jsou jedna věc, skutečná velikost pak druhá. Fabia Combi je zkrátka velká na jednoho redaktora.
|
Svět motorů
Škoda Fabia Combi 1.0 MPI
|
Svět motorů
Když už musí do prostoru zavazadel zasahovat podběhy, ať jsou alespoň využity...
|
Svět motorů
Nízko uložený sedák a rovná střecha jsou zárukou značné rezervy nad hlavou 178 cm vysokého redaktora. Před koleny je to slabší.
|
Svět motorů
Středový tunel nepřekáží, místa je dost a volant i sedadlo se seřizují ve velkém rozsahu. Tvar měkkého opěradla ale nevyhoví každému.
|
Svět motorů