Logo magazínu

Mazda MX-5 2.0 Skyactiv: Každodenní posvícení

17/20
Prohlédnout znovu

Mazda MX-5 2.0 Skyactiv: Každodenní posvícení

Mazda MX-5 2.0 Skyactiv-G160 Revolution | Davidl Rajdl
Mazda MX-5 2.0 Skyactiv-G160 Revolution | Davidl Rajdl
Mazda MX-5 2.0 Skyactiv-G160 Revolution | Davidl Rajdl
Mazda MX-5 2.0 Skyactiv-G160 Revolution | Davidl Rajdl
Interiér si prostorově trošku polepšil, pořád ale navozuje intimně stísněnou atmosféru. Až na ovládání audia na středovém tunelu je vše, co potřebujeme k jízdě, dobře rozmístěné. | Davidl Rajdl
2005 | Davidl Rajdl
1998 | Davidl Rajdl
Mazda MX-5 2.0 Skyactiv-G160 Revolution | Davidl Rajdl
1989 | Davidl Rajdl
Mazda MX-5 2.0 Skyactiv-G160 Revolution | Davidl Rajdl
Látková střecha se u MX-5 odnepaměti ovládá ručně. Je to nesmírně snadné, stačí odjistit bajonet u rámu okna a střechu „hodit za hlavu“. | Davidl Rajdl
Řazení je jedním slovem dokonalé. Tak dobře to ze zadokolek umí už jen corvette. | Davidl Rajdl
Mazda MX-5 2.0 Skyactiv-G160 Revolution | Davidl Rajdl
Atmosférický dvoulitr se 118 kW k zábavě bohatě stačí. A jak je úsporný! Dokáže jet za 6 litrů, běžně nárokuje 7-8, extrémem je desetilitrová spotřeba. | Davidl Rajdl
Kufr má sice jen 130 litrů, ale dvoučlenné posádce to na víkendový výlet stačí. | Davidl Rajdl
Mazda MX-5 2.0 Skyactiv-G160 Revolution | Davidl Rajdl
Klasickou přihrádku před spolujezdcem MX-5 nemá, jediné použitelné odkladiště najdete mezi opěradly sedadel – ta jsou mimochodem hodně úzká a tlačila nás do zad. | Davidl Rajdl
Klasickou přihrádku před spolujezdcem MX-5 nemá, jediné použitelné odkladiště najdete mezi opěradly sedadel – ta jsou mimochodem hodně úzká a tlačila nás do zad. | Davidl Rajdl
Stop-start (i-stop) je u MX-5 vážně otravný, nově umí mazdička sledovat jízdní pruhy | Davidl Rajdl
Přístrojům dominuje otáčkoměr, z něhož jsme nejčastěji využívali oblast mezi dvojkou a pětkou, kde se motoru líbí. Výš už toho moc nepředvádí. | Davidl Rajdl