Logo magazínu

Toyota Prius: Posel úsporných zpráv

10/14
Prohlédnout znovu

Toyota Prius: Posel úsporných zpráv

Toyota Prius | Toyota
Horní displej je však nízký a zobrazovaná čísla i piktogramy maličké. Totéž platí o ekonoměru na průhledovém displeji čelního skla. | Toyota
Horní displej je však nízký a zobrazovaná čísla i piktogramy maličké. Totéž platí o ekonoměru na průhledovém displeji čelního skla. | Toyota
Priusu zůstává baterie typu Ni-MH. Kapacita stoupla z 1,1 na 1,3 kWh a nový materiál elektrod snese o 28 % prudší nabíjení, což přináší účinnější rekuperaci. | Toyota
Spalovací motor dostal chlazenou recirkulaci spalin. Dohromady s Atkinsonovým cyklem to přináší maximální termodynamickou účinnost 40 %. | Toyota
V převodovce ubylo jedno soukolí – elektrický generátor je poháněný přímo, bez převodu dorychla. Tření v převodovce tím kleslo o 20 %. | Toyota
Toyota Prius | Toyota
Víceprvková zadní náprava spolu se zvýšenou torzní tuhostí karoserie přispívá ke zlepšení jízdních vlastností | Toyota
Toyota Prius | Toyota
Toyota Prius | Toyota
Toyota Prius | Toyota
Zadní sedadla jsou díky kompaktnější baterii níž, silueta ale ubrala i místa nad hlavou | Toyota
Zadní sedadla jsou díky kompaktnější baterii níž, silueta ale ubrala i místa nad hlavou | Toyota
Toyota Prius | Toyota