Toyota Prius: Posel úsporných zpráv
1
/
14
Prohlédnout znovu
Toyota Prius: Posel úsporných zpráv
Toyota Prius
|
Toyota
Horní displej je však nízký a zobrazovaná čísla i piktogramy maličké. Totéž platí o ekonoměru na průhledovém displeji čelního skla.
|
Toyota
Horní displej je však nízký a zobrazovaná čísla i piktogramy maličké. Totéž platí o ekonoměru na průhledovém displeji čelního skla.
|
Toyota
Priusu zůstává baterie typu Ni-MH. Kapacita stoupla z 1,1 na 1,3 kWh a nový materiál elektrod snese o 28 % prudší nabíjení, což přináší účinnější rekuperaci.
|
Toyota
Spalovací motor dostal chlazenou recirkulaci spalin. Dohromady s Atkinsonovým cyklem to přináší maximální termodynamickou účinnost 40 %.
|
Toyota
V převodovce ubylo jedno soukolí – elektrický generátor je poháněný přímo, bez převodu dorychla. Tření v převodovce tím kleslo o 20 %.
|
Toyota
Toyota Prius
|
Toyota
Víceprvková zadní náprava spolu se zvýšenou torzní tuhostí karoserie přispívá ke zlepšení jízdních vlastností
|
Toyota
Toyota Prius
|
Toyota
Toyota Prius
|
Toyota
Toyota Prius
|
Toyota
Zadní sedadla jsou díky kompaktnější baterii níž, silueta ale ubrala i místa nad hlavou
|
Toyota
Zadní sedadla jsou díky kompaktnější baterii níž, silueta ale ubrala i místa nad hlavou
|
Toyota
Toyota Prius
|
Toyota