Jak se žije motokaskadérovi: Pořád mám respekt
12
/
13
Prohlédnout znovu
Jak se žije motokaskadérovi: Pořád mám respekt
Jak se žije motokaskadérovi
|
Jiří Pekárek
Zadní brzda má kromě klasického ovládání ještě páčku na levém řídítku, aby mohl jezdec brzdit i na zadním kole
|
Jiří Pekárek
Chladič je v kovovém rámečku, takže se při pádu nepoškodí. Mimo to se spouští ručně tlačítkem.
|
Jiří Pekárek
Nejčastějším pomocníkem při opravách motorek je pro jezdce velké kladivo
|
Jiří Pekárek
Jak se žije motokaskadérovi
|
Jiří Pekárek
Jízda po zadním kole čelem vzad je Martinovým majstrštykem
|
Jiří Pekárek
Jak je vidět na Martinově jízdě na stařičké motorce MZ, na podobné kousky nejsou potřeba statisíce
|
Jiří Pekárek
Jak se žije motokaskadérovi
|
Jiří Pekárek
Jak se žije motokaskadérovi
|
Jiří Pekárek
Nad zadní brzdou jsme nejvíc žasli. Velikostí je stejná jako vpředu, ale jeden třmen od nožního pedálu doplňují ještě dva ovládané páčkou na řídítkách. Díky zdvojení stačí k jejich účinnosti jediný prst.
|
Jiří Pekárek
Nádrž je převařená, na zadní straně přibylo stupátko, z něhož jezdec neklouže
|
Jiří Pekárek
Kromě toho, že úpravci vyrobili nový celý nosný rám, je doplněn padacím rámem se silným tlumičem nárazu, jenž pochytá dost energie při pádu. Za ním se skrývají budíky, které by jinak Martin na řídítkách ukopl.
|
Jiří Pekárek
Jak se žije motokaskadérovi
|
Jiří Pekárek