Logo magazínu

Toyota Hilux: Noblesní dříč

12/13
Prohlédnout znovu

Toyota Hilux: Noblesní dříč

Toyota Hilux | Svět motorů
Předchůdce z roku 2011 | Svět motorů
Toyota Hilux | Svět motorů
Toyota Hilux | Svět motorů
Toyota Hilux | Svět motorů
Namibijský písek je hodně jemný a měkký, pneumatiky proto před vjezdem do pouště upouštíme až na 0,8 baru, aby se hilux nebořil | Svět motorů
Pohon 4x4 je konstrukčně robustnější, tišší a místo páky se ovládá otočným spínačem. Řadit ho můžete i za jízdy do 50 km/h. | Svět motorů
Pohon 4x4 je konstrukčně robustnější, tišší a místo páky se ovládá otočným spínačem. Řadit ho můžete i za jízdy do 50 km/h. | Svět motorů
Namibijský písek je hodně jemný a měkký, pneumatiky proto před vjezdem do pouště upouštíme až na 0,8 baru, aby se hilux nebořil | Svět motorů
Nový lehký hliníkový turbodiesel 2.4 D-4D má výhodnější průběh výkonu i momentu a je úspornější. Ke splnění Eura 6 si pomáhá aditivem AdBlue. | Svět motorů
Toyota Hilux | Svět motorů
Základem pick-upu je nadále žebřinový rám, v osmé generaci zase o 20 % tužší. Kola se mohou na nerovnostech vyvěsit o 20 % víc než u předchůdce. | Svět motorů
Palubní deska ve stylu osobních SUV je nesrovnatelně modernější než u minulé generace. U vrcholných verzí Toyota nasadila dokonce dotykový multimediální systém. | Svět motorů