Audi R8 Coupé V10 Plus 5.2 FSI quattro: Přece se točí, přece je placatá
2
/
16
Prohlédnout znovu
Audi R8 Coupé V10 Plus 5.2 FSI quattro: Přece se točí, přece je placatá
Audi R8 Coupé V10 Plus 5.2 FSI quattro
|
Petr Homolka
Audi R8 Coupé V10 Plus 5.2 FSI quattro
|
Petr Homolka
Audi R8 Coupé V10 Plus 5.2 FSI quattro
|
Petr Homolka
Kabina má závodnicky čistou atmosféru, přesto z ní čiší německý smysl pro detail
|
Petr Homolka
Audi R8 Coupé V10 Plus 5.2 FSI quattro
|
Petr Homolka
Reakce na plynový pedál i pulzace výfuku jsou atmosféricky nahé, žádné turbo je netlumí. Desetiválec 5,2 litru umí skvostně bublat i výhružně ječet. Vypínání pěti válců pro snížení spotřeby tu působí trochu legračně.
|
Petr Homolka
Audi R8 Coupé V10 Plus 5.2 FSI quattro
|
Petr Homolka
Audi R8 Coupé V10 Plus 5.2 FSI quattro
|
Petr Homolka
Audi R8 Coupé V10 Plus 5.2 FSI quattro
|
Petr Homolka
Hlavní přístroje nahrazuje digitální displej, na němž lze sledovat navigaci nebo podrobná jízdní data.
|
Petr Homolka
Audi R8 Coupé V10 Plus 5.2 FSI quattro
|
Petr Homolka
Jízdní režimy se přepínají přímo na volantu,
|
Petr Homolka
tamtéž se startuje motor a odjišťují zvukové klapky ve výfuku.
|
Petr Homolka
Audi R8 Coupé V10 Plus 5.2 FSI quattro
|
Petr Homolka
Rychlé auto potřebuje dobře svítit. To se dnešní úsporné diodové technice moc nedaří, proto Audi R8 postupuje o třídu výš. Základ stále zajišťují diody, nad 60 km/h se k nim v dálkovém režimu připojují čtyři laserové paprsky. Šedě nasvícenou oblast dálkových světel to výrazně projasní, světlomet si přitom zachovává kompaktní tvar. Za položku Laser Light se připlácí 96 900 Kč.
|
Petr Homolka
Audi R8 Coupé V10 Plus 5.2 FSI quattro
|
Petr Homolka