Logo magazínu

Alfa Romeo 4C Spider: Dokonale nedokonalá

13/16
Prohlédnout znovu

Alfa Romeo 4C Spider: Dokonale nedokonalá

Alfa Romeo 4C Spider | Davidl Rajdl
Podvozek je na českých okreskách tvrdší, ale když zrychlíte, tlumiče se chvályhodně rozhýbou | Davidl Rajdl
Alfa Romeo 4C Spider | Davidl Rajdl
110 litrů kufru k výletování stačí. Turbo je hned za sedadly a krásně hvízdá do ucha. Spotřeba létá od 8 do 20 l. | Davidl Rajdl
Standardní kola mají průměr 17 palců vpředu a 18 vzadu. Tato příplatková jsou o palec větší. | Davidl Rajdl
Alfa Romeo 4C Spider | Davidl Rajdl
Spider má ve standardu bi-xenony a za bodové LED s karbonovým krytem připlácíte. U Coupé je situace opačná. | Davidl Rajdl
Alfa Romeo 4C Spider | Davidl Rajdl
Tenká sedadla leží pár čísel nad zemí. Klidně by mohla tělo svírat pevněji, hlavně v ramenou. | Davidl Rajdl
Převodovka se ovládá kulatými tlačítky vpředu. Hliníkový spínač patří jízdním režimům. | Davidl Rajdl
Přístrojový štít je graficky mírně přeplněný a na tak drahé auto působí trochu teatrálně. | Davidl Rajdl
Převodovka se ovládá kulatými tlačítky vpředu. Hliníkový spínač patří jízdním režimům. | Davidl Rajdl
Kokpit je strohý, stísněný, místy laciný a nenabízí skoro žádné odkládací prostory. Atmosféra je v něm přesto strhující. | Davidl Rajdl
Alfa Romeo 4C Spider | Davidl Rajdl
Plátěnou střechu můžete po sejmutí odložit do kufru | Davidl Rajdl
Pedály jak z formule. Brzda má rozpačitý nástup, ale účinkuje skvěle. | Davidl Rajdl