Logo magazínu

Bentley Continental GT V8 S: Aristokratovo stáří

3/15
Prohlédnout znovu

Bentley Continental GT V8 S: Aristokratovo stáří

Bentley Continental GT V8 S | Ondřej Kroutil
Bentley Continental GT V8 S | Ondřej Kroutil
Bentley Continental GT V8 S | Ondřej Kroutil
Bentley Continental GT V8 S | Ondřej Kroutil
Bentley Continental GT V8 S | Ondřej Kroutil
Interiér působí luxusně. Páčky pod volantem jsou ale umístěny nízko a řidiči se pletou s pádly pro řazení. | Ondřej Kroutil
Zastaralá grafika navigace se shoduje s tou v druhé generaci octavie a celý systém má velmi pomalé reakce | Ondřej Kroutil
Čtyřlitrový osmiválec neúnavně táhne v celém spektru otáček, 300 km/h pokoří až nečekaně snadno | Ondřej Kroutil
Precizně čalouněný zavazadelník pojme 358 l, přičemž nechybí ani průvlak na lyže. Pod podlážkou se nachází dojezdové kolo. | Ondřej Kroutil
Příplatkové karbonové brzdy za 323 730 Kč se starají o spolehlivé zpomalování z vysokých rychlostí | Ondřej Kroutil
Sedadla se pyšní honosným čtvercovým prošíváním a na bočnicích stehováním nití v barvě karoserie. Rozměrově jsou bohužel skromná a jejich celistvé provedení s integrovanou opěrkou nevyhoví vyšším postavám. | Ondřej Kroutil
Sedadla se pyšní honosným čtvercovým prošíváním a na bočnicích stehováním nití v barvě karoserie. Rozměrově jsou bohužel skromná a jejich celistvé provedení s integrovanou opěrkou nevyhoví vyšším postavám. | Ondřej Kroutil
Detaily na středovém panelu působí patřičně luxusně, nechybí popelníček na doutníky ani pouzdro na brýle | Ondřej Kroutil
Bentley Continental GT V8 S | Ondřej Kroutil
Grafika přístrojů drží tradiční konzervativní styl, palubní počítač má bohužel grafi ku ze starších volkswagenů | Ondřej Kroutil