Logo magazínu

Ford Shelby GT350R Mustang: Žhavé sedlo

11/16
Prohlédnout znovu

Ford Shelby GT350R Mustang: Žhavé sedlo

Ford Shelby GT350R Mustang | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Ford Shelby GT350R Mustang | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Ford Shelby GT350R Mustang | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Ford Shelby GT350R Mustang | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Ford Shelby GT350R Mustang | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Ford Shelby GT350R Mustang | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Pouze dvě, ale o to lepší sedadla Recaro. Shelby dostanete výhradně s manuálem, každý kus má před spolujezdcem očíslovanou plaketku. Z přístrojového štítu zmizely chromované prvky, aby řidiče nerušily odlesky | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Jako první sériově vyráběné auto na světě má shelby lehké a tuhé karbonové disky v základní výbavě. Každý 19palcový kus váží jen 8 kg, o sedm méně než hliníkový. To snižuje setrvačné síly až o 40 %. Brzdy jsou nejvýkonnější ze všech dosavadních mustangů, rozžhavit se dokážou na 900 °C. Povrch kol je proto ošetřený technologií, jakou používaly turbínové lopatky raketoplánů | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Ford Shelby GT350R Mustang | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Ford Shelby GT350R Mustang | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Po vzoru nejlepších sportovních motorů má osmiválec ojniční čepy klikové hřídele přesazené o 180° místo obvyklých 90°. Objem zvětšený o dvě deci na 5,2 litru a řada dalších úprav přinesly 105 koní navíc proti standardnímu Mustangu GT. | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Ford Shelby GT350R Mustang | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Ford Shelby GT350R Mustang | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Ford Shelby GT350R Mustang | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Ford Shelby GT350R Mustang | Ford/Zdeněk Sluka a archiv
Ford Shelby GT350R Mustang | Ford/Zdeněk Sluka a archiv