Logo magazínu

Noční práce na dálnici: Tma tmoucí

6/8
Prohlédnout znovu

Noční práce na dálnici: Tma tmoucí

Přesné místo opravy vidí operátor na monitoru | Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Technologicky náročné práce jako bourání mostů se v noci odehrávají hlavně kvůli menšímu omezení dopravy než při provozu ve dne | Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Přesné místo opravy vidí operátor na monitoru | Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Finišer nanášející vrchní vrstvu vozovky by mohl snadno pracovat i v noci, ale stálo by to více peněz | Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Finišer nanášející vrchní vrstvu vozovky by mohl snadno pracovat i v noci, ale stálo by to více peněz | Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Na válec se záplata musí přivázat dráty, aby se při pohybu v úzké kanalizaci nesmekla | Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Na válec se záplata musí přivázat dráty, aby se při pohybu v úzké kanalizaci nesmekla | Jiří Pekárek a archiv Metrostavu
Na válec se záplata musí přivázat dráty, aby se při pohybu v úzké kanalizaci nesmekla | Jiří Pekárek a archiv Metrostavu