Logo magazínu

Kia Stinger: Po hlavě mezi smetánku

3/17
Prohlédnout znovu

Kia Stinger: Po hlavě mezi smetánku

Kia Stinger | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Vzadu je hodně místa pro nohy a méně na výšku. Stinger je velmi nízký, řidič ale sedí vůči palubní desce dost vysoko. Trojice výdechů připomíná mercedesy. | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Vzadu je hodně místa pro nohy a méně na výšku. Stinger je velmi nízký, řidič ale sedí vůči palubní desce dost vysoko. Trojice výdechů připomíná mercedesy. | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Automat vlastní konstrukce je rychlý a jemný, manuálně lze řadit jen pádly pod volantem. | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Přestože je stinger hlavně rychlým cesťákem, jeho kvality jsme prověřili také na okruhu. Asi nedá práci uhodnout, jestli jsme si víc užili diesel, nebo benzinový šestiválec. | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kufr je rozlehlý, za skromnějším objemem 406 l hledejme menší výšku. | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Šestiválec 3.3/272 kW vyzkoušíte a už nechcete jinak | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Šestiválcová varianta GT má ve standardní výbavě výkonné brzdy Brembo | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Stinger je plný nápaditých detailů, což jej odlišuje od unifi kované všední produkce | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Všechny průduchy kromě laciných atrap na kapotě jsou aerodynamicky funkční | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger | Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal