Reportáž: Byli jsme u crash testu autosedaček
1
/
14
Prohlédnout znovu
Reportáž: Byli jsme u crash testu autosedaček
Legislativou požadovaný test simuluje náraz do pevné překážky a podle výrobce už nestačí reálným potřebám provozu
|
Britax Römer a Petr Slováček
Průměrná doba montáže základních sedaček činí 12 minut, na složitější je třeba o deset víc
|
Britax Römer a Petr Slováček
Tohle není dílo opilého dlaždiče, ale testovací trať pro dětské kočárky
|
Britax Römer a Petr Slováček
Byli jsme u crash testu autosedaček
|
Britax Römer a Petr Slováček
Byli jsme u crash testu autosedaček
|
Britax Römer a Petr Slováček
Testovací stroje sedm dní v týdnu 24 hodin rozepínají a zapínají spony, nebo zkoušejí sílu nutnou ke zmáčknutí tlačítka. Dokonce i na to je norma.
|
Britax Römer a Petr Slováček
Testovací stroje sedm dní v týdnu 24 hodin rozepínají a zapínají spony, nebo zkoušejí sílu nutnou ke zmáčknutí tlačítka. Dokonce i na to je norma.
|
Britax Römer a Petr Slováček
Testovací stroje sedm dní v týdnu 24 hodin rozepínají a zapínají spony, nebo zkoušejí sílu nutnou ke zmáčknutí tlačítka. Dokonce i na to je norma.
|
Britax Römer a Petr Slováček
Automobilky si nechávají na míru dělat sedačky vycházející z velkosériových modelů. Prý nejde jen o vyšité logo, ale opravdovou změnu konstrukčních detailů. Na pohled bychom to neřekli…
|
Britax Römer a Petr Slováček
Byli jsme u crash testu autosedaček
|
Britax Römer a Petr Slováček
Byli jsme u crash testu autosedaček
|
Britax Römer a Petr Slováček
Byli jsme u crash testu autosedaček
|
Britax Römer a Petr Slováček
Byli jsme u crash testu autosedaček
|
Britax Römer a Petr Slováček
Byli jsme u crash testu autosedaček
|
Britax Römer a Petr Slováček