Kam zmizelo řemeslo ze servisů? Do Kasselu!
1
/
9
Prohlédnout znovu
Kam zmizelo řemeslo ze servisů? Do Kasselu!
Jedním z dílů, které dostávají převodovky automaticky nové, jsou synchronizační spojky. Jejich vyhazování do šrotu ale nebude mít dlouhého trvání – VW testuje různé možnosti jejich oprav.
|
Ondřej Kroutil
Hliníkové bloky, většinou ze zážehových motorů, by se působením žhavé plazmy mohly zkroutit
|
Ondřej Kroutil
Litinové bloky, tedy zejména z dieselů, se opravují plazmatickým navařením a opětovným obrobením povrchu – na snímku stav před obráběním
|
Ondřej Kroutil
Repasované motory a převodovky
|
Ondřej Kroutil
Repasované motory a převodovky
|
Ondřej Kroutil
Automechanici v dílně ověřují těsnost ventilů obvykle zalitím benzinem. V Kasselu mají ke každé z opravovaných hlav přesnou
|
Ondřej Kroutil
Ne, zde se nerodí vetřelec, ale nové výbrusy dieselů 2.0 TDI.
|
Ondřej Kroutil
Díly z vadné či opotřebené převodovky se octnou v transportním koši. Pokud projdou kontrolami, smontovány budou opět tyto z jedné konkrétní „skříně“.
|
Ondřej Kroutil
Specialista prověřuje jednotlivé díly převodovky DSG. Za ním linka, která je smontuje v celek stejně jako při výrobě.
|
Ondřej Kroutil