Novinka má větší displej, který počítá i motohodiny. Na sluníčku je trošku hůř čitelný, ale jinak přehledně ukazuje vše potřebné.
|
Jiří Káš
Před levým kolenem řidiče jsme našli dvanáctivoltovou zásuvku a konektor USB, takže o nabíjení mobilu či navigace je postaráno
|
Jiří Káš
Dvouválcová osmistovka mezigeneračně mírně posílila a maximum točivého momentu se posunulo do nižších otáček. Je to silák!
|
Jiří Káš
Proti předchozímu modelu X8 se výrazně změnilo zavěšení všech kol. Je robustní, příplatkové kryty můžeme přesto doporučit.
|
Jiří Káš
Tažné zařízení má X850 standardně, stejně jako naviják nebo kryty řídítek. Reálně utáhne mnohem víc než předepsaných 300 kg.
|
Jiří Káš
Přepínač pohonu je geniálně jednoduchý. Až když stlačením červeného knofl íku aktivujete 4x4, můžete přesunout krytku a žlutým spínačem uzamknout přední diferenciál
|
Jiří Káš
Přepínač pohonu je geniálně jednoduchý. Až když stlačením červeného knofl íku aktivujete 4x4, můžete přesunout krytku a žlutým spínačem uzamknout přední diferenciál
|
Jiří Káš
Návrh designu si vzalo na starost rakouské studio Kiska. Na detailech se nešetřilo, velmi efektně působí třeba zadní světla LED.
|
Jiří Káš
Tažné zařízení má X850 standardně, stejně jako naviják nebo kryty řídítek. Reálně utáhne mnohem víc než předepsaných 300 kg.
|
Jiří Káš
CF Moto Gladiator X850
|
Jiří Káš
Gladiator je hodně robustní stroj, což může někoho děsit, většinou si ale majitelé chlapácké rozměry naopak cení. Ovládá se snadno, průchodnost terénem je výborná.
|
Jiří Káš