Alfa Romeo 4C Spider: Dokonale nedokonalá
1
/
16
Prohlédnout znovu
Alfa Romeo 4C Spider: Dokonale nedokonalá
Alfa Romeo 4C Spider
|
Davidl Rajdl
Podvozek je na českých okreskách tvrdší, ale když zrychlíte, tlumiče se chvályhodně rozhýbou
|
Davidl Rajdl
Alfa Romeo 4C Spider
|
Davidl Rajdl
110 litrů kufru k výletování stačí. Turbo je hned za sedadly a krásně hvízdá do ucha. Spotřeba létá od 8 do 20 l.
|
Davidl Rajdl
Standardní kola mají průměr 17 palců vpředu a 18 vzadu. Tato příplatková jsou o palec větší.
|
Davidl Rajdl
Alfa Romeo 4C Spider
|
Davidl Rajdl
Spider má ve standardu bi-xenony a za bodové LED s karbonovým krytem připlácíte. U Coupé je situace opačná.
|
Davidl Rajdl
Alfa Romeo 4C Spider
|
Davidl Rajdl
Tenká sedadla leží pár čísel nad zemí. Klidně by mohla tělo svírat pevněji, hlavně v ramenou.
|
Davidl Rajdl
Převodovka se ovládá kulatými tlačítky vpředu. Hliníkový spínač patří jízdním režimům.
|
Davidl Rajdl
Přístrojový štít je graficky mírně přeplněný a na tak drahé auto působí trochu teatrálně.
|
Davidl Rajdl
Převodovka se ovládá kulatými tlačítky vpředu. Hliníkový spínač patří jízdním režimům.
|
Davidl Rajdl
Kokpit je strohý, stísněný, místy laciný a nenabízí skoro žádné odkládací prostory. Atmosféra je v něm přesto strhující.
|
Davidl Rajdl
Alfa Romeo 4C Spider
|
Davidl Rajdl
Plátěnou střechu můžete po sejmutí odložit do kufru
|
Davidl Rajdl
Pedály jak z formule. Brzda má rozpačitý nástup, ale účinkuje skvěle.
|
Davidl Rajdl