Kia Stinger: Po hlavě mezi smetánku
3
/
17
Prohlédnout znovu
Kia Stinger: Po hlavě mezi smetánku
Kia Stinger
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Vzadu je hodně místa pro nohy a méně na výšku. Stinger je velmi nízký, řidič ale sedí vůči palubní desce dost vysoko. Trojice výdechů připomíná mercedesy.
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Vzadu je hodně místa pro nohy a méně na výšku. Stinger je velmi nízký, řidič ale sedí vůči palubní desce dost vysoko. Trojice výdechů připomíná mercedesy.
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Automat vlastní konstrukce je rychlý a jemný, manuálně lze řadit jen pádly pod volantem.
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Přestože je stinger hlavně rychlým cesťákem, jeho kvality jsme prověřili také na okruhu. Asi nedá práci uhodnout, jestli jsme si víc užili diesel, nebo benzinový šestiválec.
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kufr je rozlehlý, za skromnějším objemem 406 l hledejme menší výšku.
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Šestiválec 3.3/272 kW vyzkoušíte a už nechcete jinak
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Šestiválcová varianta GT má ve standardní výbavě výkonné brzdy Brembo
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Stinger je plný nápaditých detailů, což jej odlišuje od unifi kované všední produkce
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Všechny průduchy kromě laciných atrap na kapotě jsou aerodynamicky funkční
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal
Kia Stinger
|
Kia, Jiří Baborský a Ondřej Běhal