Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid AWD Executive: Víc terénu, míň dálnice
4
/
8
Prohlédnout znovu
Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid AWD Executive: Víc terénu, míň dálnice
Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid AWD Executive: Víc terénu, míň dálnice
|
Petr Homolka
Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid AWD Executive: Víc terénu, míň dálnice
|
Petr Homolka
Přední křesla jsou pohodlně široká. Kožené čalounění je výsadou výbavy Executive
|
Petr Homolka
Interiér je zpracovaný kvalitně, i když lišty z falešného dřeva v šedých plastech nesou jaksi asijský nádech
|
Petr Homolka
Pohonná soustava má pouze stálý převod, koly nejčastěji točí elektromotor, který řadit nepotřebuje
|
Petr Homolka
Benzinové verze mají kufr o objemu 561 l a mohou být i sedmimístné. Hybrid má 497 l a chybí mu rezervní kolo.
|
Petr Homolka
Informační systém má poněkud složité menu a většina funkcí spoléhá na dotykové ovládání, které musíme za jízdy stále sledovat
|
Petr Homolka
Hlavní přístroje už se zcela vzdaly ručiček. Otáčkoměr není třeba, dvoulitr často točí jen generátorem.
|
Petr Homolka