Dvoudveřové MBX je dnes unikát: Dlažební kostka zachránila výpravu
7
/
10
Prohlédnout znovu
Dvoudveřové MBX je dnes unikát: Dlažební kostka zachránila výpravu
Škoda 1000 MBX
|
Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Škoda 1000 MBX
|
Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Škoda 1000 MBX
|
Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Auto Ladislava Hrubého prokázalo značnou spolehlivost, když v něm majitel procestoval Evropu
|
Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Na Škodě 1000 MBX byl poprvé použit dvoukarburátorový motor
|
Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Škoda 1000 MBX
|
Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Kamion v Nizozemsku auto před osmi lety ošklivě pochroumal. Zadní blatník je unikátní a od běžného MB se liší.
|
Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Renovace trvala sedm let, během ní se z vraku vyloupl cenný kousek
|
Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Okna bez sloupku jsou pro MBX typická. Bohužel jimi po čase do interiéru zatéká.
|
Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého
Embéčko Ladislava Hrubého není jen muzejní leštěnka, ale auto, v němž se běžně jezdilo
|
Jiří Pekárek a archiv Ladislava Hrubého