Kia Rio 1.0 T-GDI Exclusive: Šestky jsou vrženy
2
/
13
Prohlédnout znovu
Kia Rio 1.0 T-GDI Exclusive: Šestky jsou vrženy
Kia Rio 1.0 T-GDI Exclusive
|
Svět motorů
Kia Rio 1.0 T-GDI Exclusive
|
Svět motorů
Vzduch stlačený turbem je chlazen radiátorem v přídi. Dlouhá cesta k němu zpomaluje reakce na přidání plynu.
|
Svět motorů
Celkově výraznější přenos hluku k cestujícím má na svědomí uložení motoru výfukem dozadu, tedy blíže k přepážce kabiny
|
Svět motorů
Výměna oleje po 20 000 km odhaluje důležitý detail – pod motorem chybí kryt, který by bránil prostor před nečistotami
|
Svět motorů
Za chladného počasí si motor neobvykle dlouho po startu pomáhá zvýšeným volnoběhem, i to přispívá k vyšší spotřebě
|
Svět motorů
Že pod kapotu proniká hodně prachu a dalších nežádoucích částic, ukazuje poškrábaná kladka drážkového řemene
|
Svět motorů
Střídání rychlých cest za reportážemi a kratších jízd po městě se odráží ve spotřebě kolem 6,5 l, čekali jsme trochu míň
|
Svět motorů
Kia Rio 1.0 T-GDI Exclusive
|
Svět motorů
Kia Rio 1.0 T-GDI Exclusive
|
Svět motorů
Premiéra motoru před dvěma lety ukázala klíčové technologie: proměnné časování všech ventilů a chlazené výfukové svody
|
Svět motorů
Ke ztišení motoru slouží i drobné fi nty, třeba vstřikovací čerpadlo nosí elegantně střižený kulich z molitanu
|
Svět motorů
Na malé a cenově citlivé auto překvapuje použití drahé a odolné baterie typu AGM, měla by dlouho vydržet
|
Svět motorů