Seat Leon 1.4 TSI FR: Vytěžený potenciál
8
/
27
Prohlédnout znovu
Seat Leon 1.4 TSI FR: Vytěžený potenciál
Seat Leon 1.4 TSI FR
|
David Rajdl
CD a USB slot najdete ve schránce před spolujezdcem. Navigace má podklady na SD kartě, přesto je pomalá.
|
David Rajdl
Interiér se nedá s tím minulým srovnat. Má styl a navíc kvalitní materiály i bezvadné zpracování. Naživo vypadá ještě lépe.
|
David Rajdl
Interiér se nedá s tím minulým srovnat. Má styl a navíc kvalitní materiály i bezvadné zpracování. Naživo vypadá ještě lépe.
|
David Rajdl
Seat Leon 1.4 TSI FR
|
David Rajdl
Seat Leon 1.4 TSI FR
|
David Rajdl
Když si připlatíte za navigaci, dostanete také barevný displej palubního počítače s moderní grafi kou, ve které se listuje jako ve vizitkáři
|
David Rajdl
Seat Leon 1.4 TSI FR
|
David Rajdl
Seat Leon 1.4 TSI FR
|
David Rajdl
Leon je prvním zástupcem nižší střední třídy, který může mít kompletně diodové světlomety. Stojí 30 000 Kč, vypadají skvěle, ale dobré xenony svítí intenzivněji.
|
David Rajdl
Leon je prvním zástupcem nižší střední třídy, který může mít kompletně diodové světlomety. Stojí 30 000 Kč, vypadají skvěle, ale dobré xenony svítí intenzivněji.
|
David Rajdl
Seat Leon 1.4 TSI FR
|
David Rajdl
Abychom vypnuli protiprokluzový systémnebo si ztlumili jas přístrojového štítu , museli jsme zalovit v menu palubního systému. To není zrovna praktické.
|
David Rajdl
Abychom vypnuli protiprokluzový systémnebo si ztlumili jas přístrojového štítu , museli jsme zalovit v menu palubního systému. To není zrovna praktické.
|
David Rajdl
Lištou tvářící se jako slot CD je senzor, který vyvolá tlačítka, když se přiblížíte rukou
|
David Rajdl
Přeplňovaný čtyřválec 1.4 TSI je v nové generaci úspornější – umí jezdit do 6 l
|
David Rajdl
Za příplatek se dodává nastavitelný účinek posilovače řízení a odezva plynu. Nejdřív je třeba stisknout tlačítko a potom zvolit režim Normal, Sport, Eco nebo Individual.
|
David Rajdl
Za příplatek se dodává nastavitelný účinek posilovače řízení a odezva plynu. Nejdřív je třeba stisknout tlačítko a potom zvolit režim Normal, Sport, Eco nebo Individual.
|
David Rajdl
Seat Leon 1.4 TSI FR
|
David Rajdl
Kufr se zvětšil z 341 na 380 l, shoduje se například s golfem a představuje lepší průměr třídy.
|
David Rajdl
Vstupní otvor je stále menší a nákladová hrana leží výš – 74 cm nad vozovkou.
|
David Rajdl
Mezi kuželkami je Leon FR suverén. ESP nenechá přejít vlečenou nápravu do smyku.
|
David Rajdl
Krásná, ale nezdravá kombinace: sportovní podvozek a osmnáctipalcové obutí
|
David Rajdl
Ovládání dvouzónové klimatizace
|
David Rajdl
Minulá generace schovávala zadní kliky v rohu okna, nová se za zadní pár dveří už nestydí a přiznává je
|
David Rajdl
Celkově se v leonu sedí hodně nízko, což může být nepohodlné vzadu, kde si sedadlo nepřizvednete. Hlavová opěrka tu sahá jen po krk. Místa pro kolena i hlavu je dostatek.
|
David Rajdl
Vpředu se sedí skvěle, nikde nic nepřekáží a pozice za volantem je příjemná.
|
David Rajdl