HHO aneb vodík v autě: Zázrak, nebo dokonalé placebo?
HHO aneb vodík v autě
|
Svět motorů
Výrobce udával u motoru 2.4 D výkon 57 kW při 3700 ot./min a točivý moment 164 N.m při 1800-2200 otáčkách. I přes najeté kilometry jsme naměřili skoro to samé.
|
Svět motorů
Výrobce udával u motoru 2.4 D výkon 57 kW při 3700 ot./min a točivý moment 164 N.m při 1800-2200 otáčkách. I přes najeté kilometry jsme naměřili skoro to samé.
|
Svět motorů
Při kontinuálním měření emisí kromě jejich složení sleduje i otáčky motoru a teplotu oleje.
|
Svět motorů
HHO aneb vodík v autě
|
Svět motorů
Expert při práci: Libor Fleischhans instaluje sondu do výfuku.
|
Svět motorů
HHO aneb vodík v autě
|
Svět motorů
Jak to funguje
|
Svět motorů
HHO aneb vodík v autě
|
Svět motorů
Jak to funguje
|
Svět motorů
Jak to funguje
|
Svět motorů
Diagnostická stanice AVL-Ditest si v průběhu měření nasává vzorek z výfukových plynů.
|
Svět motorů
Naměřené hodnoty lze nahrát a poté vynést do grafu. Větší rozdíly jsme však nenašli.
|
Svět motorů
Pan Havel má ve svém transporteru složitější sestavu s reduktorem, kde lze množství proudu regulovat nejen koncentrací hydroxidu
|
Svět motorů
Šetření paliva pro něj bylo až na druhém místě. Hlavním důvodem k přestavbě auta na vodík byla pro Gustava Havla vidina ochrany ovzduší.
|
Svět motorů