Logo magazínu

HHO aneb vodík v autě: Zázrak, nebo dokonalé placebo?

13/15
Prohlédnout znovu

HHO aneb vodík v autě: Zázrak, nebo dokonalé placebo?

HHO aneb vodík v autě | Svět motorů
Výrobce udával u motoru 2.4 D výkon 57 kW při 3700 ot./min a točivý moment 164 N.m při 1800-2200 otáčkách. I přes najeté kilometry jsme naměřili skoro to samé. | Svět motorů
Výrobce udával u motoru 2.4 D výkon 57 kW při 3700 ot./min a točivý moment 164 N.m při 1800-2200 otáčkách. I přes najeté kilometry jsme naměřili skoro to samé. | Svět motorů
Při kontinuálním měření emisí kromě jejich složení sleduje i otáčky motoru a teplotu oleje. | Svět motorů
HHO aneb vodík v autě | Svět motorů
Expert při práci: Libor Fleischhans instaluje sondu do výfuku. | Svět motorů
HHO aneb vodík v autě | Svět motorů
Jak to funguje | Svět motorů
HHO aneb vodík v autě | Svět motorů
Jak to funguje | Svět motorů
Jak to funguje | Svět motorů
Diagnostická stanice AVL-Ditest si v průběhu měření nasává vzorek z výfukových plynů. | Svět motorů
Naměřené hodnoty lze nahrát a poté vynést do grafu. Větší rozdíly jsme však nenašli. | Svět motorů
Pan Havel má ve svém transporteru složitější sestavu s reduktorem, kde lze množství proudu regulovat nejen koncentrací hydroxidu | Svět motorů
Šetření paliva pro něj bylo až na druhém místě. Hlavním důvodem k přestavbě auta na vodík byla pro Gustava Havla vidina ochrany ovzduší. | Svět motorů